Gå til innhold

Hva slags lukter hvis noen er det hunder ikke liker


Anbefalte innlegg

Jeg har en respektløs husvert som lar hunden sin pisse og drite på altanen rett over meg og det drypper ned til meg.

Har sett meg dritlei av dette.

 

Så jeg prøver å finne et produkt som inneholder lukt som hund misliker som forhåpentligvis vil holde den

borte fra altanen rett over meg. Nei prøver ikke å forgifte den eller noe sånt.

Bare å finne en lukt den ikke liker som den forhåpentligvis kan holde seg unna altan området rett over utgangen min under.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en duppeditt som utgir lukt av sitron hver gang den fanger opp bjeffing. Dette er for å hindre hunden å bjeffe når det ringer på døren. Dette er fordi hunder hater lukten av sitron (sikkert andre sitrusfrukter og)

 

Du kan jo kjøpe "sitron på flaske" som de selger i alle matvarebutikker, og helle dette over altaen din. Eventuelt kjøpe sitroner og henge disse opp...

 

Har du snakket med husverten i det hele tatt ?

Lenke til kommentar

Det har jeg. Sist var på mandag da jeg hadde min vaskedag og husverten slapp ut bikkjen på altanen og

pisset på altanen rett over kler jeg hadde hengt til tørk. Det husverten sa da var "da var ikke noe kjekt"

Jeg var så forbanna at..jeg avslutter ikke den setningen.

Har hatt vaskedag idag og ja han har sluppet hunden ut på altanen og det er en stor dam nede hos meg (nei det har ikke regnet)

Men har heldigvis ikke vasket kler idag.

 

Har aldri opplevd sånn likegyldighet,respektløshet og arroganse før.

 

Sitron på flaske og eddik. hmm det kan jeg prøve.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Jeg har liten tro på at luktstoffer vil hjelpe.

 

Jeg ville fortalt huseier at hunden har tisset på altanen en gang til og at dette selvsagt plager deg. Hvis det deretter gjentar seg ville jeg fortalt ham/henne at jeg kommer til å holde igjen en del av husleien hver måned så lenge tissingen pågår.

 

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...