Stigah Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 God kveld. I går fikk jeg sett første episode av "Alt for Norge" På TV Norge. Dette var et program jeg likte svært godt! Lo godt da de prøvde å snakke norsk. Jeg har en venn fra England som vil lære seg norsk, og flytte til Norge. Derfor vil jeg vise denne episoden til han, men jeg har ikke funet den. Jeg har søkt på TV Norges nettside, på Google og på Youtube, uten hell. Vet noen hvor jeg kan få sett denne? Og da må det være mulig å se den fra andre land også (Tenker da på Fox (tror det er Fox) som bare lar folk fra USA se på deres serier på nettet) Jeg blir evig takknemlig for svar! Lenke til kommentar
ChriW Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Så også på dette i går, og syntes det var kjempebra Skulle gjerne visst hvor det var mulig å se. (Har forøvrig også en venn fra england som jeg har lyst til å vise dette) -ChriW Endret 9. april 2010 av ChriW Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Er det ingen som har anelse om hvor jeg kan få sett det? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du kan se det mot betaling på Maxdome. Men jeg vet ikke om man kan se det fra utlandet - du kan jo kontakte dem via siden og høre. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Tusen takk Er villig til å betale 39 kr for at han skal få se det. Får sende en melding til dem for å spørre dem om det går ann å se videoer fra utlandet. Men det står 39 kr. Er dette for den ene episoden, eller for alle episoder? Eller alt på hele siden deres? Endret 10. april 2010 av stigah Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tror det er slik at du betaler 39,- for en uke med web-tv, da kan du se alt annet de har på siden der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå