YNWA32 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ønsker å gratulere Man City med Champions League. Samtidig vil jeg rette en bønn til Rafa om at han må skaffe seg en god spiss og ving så vi kan knekke lag som spiller 8-1-1 på Anfield. Vil også berømme dommeren for å prestere å ikke vise ut Greening. Roy Hodgson er årets manager i England. Det er d liten tvil om. Han får veldig mye ut av lite. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det var vel det håpet om 4.plassen. Tror også det var spikern i kista for Rafa. Time will show. Satser på at vi vinner EL da, så slipper vi å kvalifisere oss neste år. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Går ut og ser etter nærmeste stup. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det var ikkje det at Liverpool spelte så sabla dårleg i dag.. Det var berre det at Schwarzer var så pigg som han var. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Få nye investorer og pung ut for en kvalitetsspiss, gjerne Villa. Ngog for jo til null å nada, samt Maxi ikke vet hvordan man setter en ball forbi keeper. Pacheco imponerte de siste 10 minuttene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi slet i fjor også i uavgjort kampene, noe må gjøre anderledes mot de deffensive lagene vi møter hjemme. Vi spilte faktisk uavgjort(målløst) i noen kamper med Torres også, en spiss er nok ikke svaret på alt, men det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Ekstremt kjipt for oss, og tror vi kan slå fast at det ikke blir 4. plass og CL spil neste sesong. Kampen er helt grei, men ikke mer, vi har initiativet, men sliter med å skape store sjanser. Ønsker meg en spiss som kan steppe inn for Torres på dager som i dag, samt en kvalitetsving som kan hjelpe oss å bryte ned lag som legger seg bakpå på Anfield. YNWA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi slet i fjor også i uavgjort kampene, noe må gjøre anderledes mot de deffensive lagene vi møter hjemme. Vi spilte faktisk uavgjort(målløst) i noen kamper med Torres også, en spiss er nok ikke svaret på alt, men det hadde hjulpet. Men så kompakte deffansive lag så er det vanskelig å ha bakromsspiss alene på topp. 2 spisser ville hjulpet en hel del. Eller en klassespiss som kan hoppe inn for Torres når han har PMS. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Like greit at jeg var på jobb virker det som. Farvel, CL 10/11. Farvel Rafa. Farvel Gerrard? Farvel potensielle store spillerkjøp, ingen vil til en klubb som ikke er med i CL? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Farvel Gerrard? Stygt redd for at han forsvinner. 30 år, en av verdens beste spillere, såklart vurderer han å stikke en annen plass for å vinne trofeer... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Like greit at jeg var på jobb virker det som. Farvel, CL 10/11. Farvel Rafa. Farvel Gerrard? Farvel potensielle store spillerkjøp, ingen vil til en klubb som ikke er med i CL? Tror ikke dette har så mye å si på spillerkjøpene vi har vært linket til i det siste. G.Wijnaldum (19) fra Feyenoord, Vasilis Torosidis (Olympiakos) og Lee Chung-Yong fra Bolton. Alle disse vil til Pool om vi spiller i CL, EL eller ingen av delene. Disse type kjøpene er alt vi har råd til og alt vi kan få med 0 pence i transfermidler og lite lønnsbudsjett. Kjøp for det du selger Rafa...osv. Samtidig som vi har brukt 0kr de fire siste overgangsvinduene så har det ikke noe å si om vi kommer til CL eller ikke mtp nye spillere. De som blir lokket av CL men ikke kommer pga EL har vi ikke råd til uansett. kul sommer dette blir når man må gå å håpe på stjernesigneringer som Kim Kallstrøm, Torosidis, Wijnaldum og Chung-Yong. Kanskje vi får en så stor stjerne som K.Jones fra Sunderland, men det er vel å drømme. NYE EIERE, KOM Å KJØP KLUBBEN VÅR! Håper vi får midler så vi kan konkurrere på nesten lik linje som de klubbene rundt oss. Orker ikke være så mange mil bak alle sammen, The Liverpool Way or not! Endret 11. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Farvel Gerrard? Stygt redd for at han forsvinner. 30 år, en av verdens beste spillere, såklart vurderer han å stikke en annen plass for å vinne trofeer... Jeg unner Gerrard å vinne noe stort, men i England seff bare med oss. Personlig hadde det ikke gjort meg noe om eks Inter gjorde alvor i å kjøpe Gerrard for £28M + et spillerbytte i £12M klassen. Sneijder + £28M for Gerrard er en ok pris å få inn så han kan få oppleve suksess, det får han nemlig ikke på de neste 4 årene med Liverpool. McManaman, Fowler og Owen dro. Alle gangene var det hylekor, og alle gangene ble vi bedre som lag etterhvert. Sidenote: Er det fler som har lagt merke til at Gerrard sin skuddfot er "borte"? Han bruker den VELDIG sjeldent, tror dette kan ha noe med skaden han kom tilbake fra tidligere i år. Endret 11. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er vel også det at han ganske enkelt sjeldnere kommer i god skuddposisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Personlig hadde det ikke gjort meg noe om eks Inter gjorde alvor i å kjøpe Gerrard for £28M + et spillerbytte i £12M klassen. Sneijder + £28M for Gerrard er en ok pris å få inn så han kan få oppleve suksess, det får han nemlig ikke på de neste 4 årene med Liverpool. Enig i at Gerrard kan gå til utlandet om han vil og vi får en god pris, men jeg er også ganske overbevist om at hvis han velger å avslutte karrieren hos oss så vil han vinne noe av betydning. Uansett ser jeg ikke poenget med å tviholde på Gerrard nå, på samme måte som at jeg synes det var helt greit å la Alonso gå. Jeg vil for eksempel heller beholde Torres enn Gerrard fordi han er bedre og yngre. Ingen spillere er større en klubben. Alle kan ofres. Det er en ting jeg liker med Rafa; at han ikke er redd for å ofre spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Et av det første Rafa gjorde var å selge Owen, mannen har baller. Han solgte Owen i riktig tidspunkt(dog spillerne vi fikk i bytte for Owen var klart et feilvalg)og kanskje det er riktig tidspunkt å selge Gerrard nå. Men vil selvfølgelig helst beholde Captain Fantastic. OM han vil dra, vil jeg ikke klandre han, vil heller takke han for hans mange år lojalitet og ytelse for klubben i hans hjerte. Samme jeg gjorde når Rafa solgte Owen, Alonso og Hyppie. Endret 12. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Rafa ville vel strengt tatt at Owen skulle bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Solgte han non the less. Ville ikke selge Alonso heller, brukte hele fuckings transfervinduet med å fortelle det. Endret 12. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kan vel ikke akkurat klandre Gerrard om han har lyst til å prøve noe nytt. Men jeg kommer til å klikke i alle mulige vinkler om vi selger til Chelsea eller City. De må gjerne være med å presse prisen opp, men ender han opp der går jeg å legger meg. Tror uansett Gerrard har såpass respekt for klubben at han drar til utlandet. Jeg ønsker at han skal bli såklart, men er ikke helt fremmed for at han kan få lov til å gå. Får jævlig mye penger for han, og da kan vi heller kjøpe noen yngre spillere som har en lengre framtid. Det beste er jo å beholde han og i tillegg kjøpe yngre gode spillere for å styrke stallen betraktelig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Trur ikke å selge vår beste spiller er veien å gå, pengene går nok uansett i gjeldssluket. Ikke bare er han viktig på banen, men har så mye mer å tilføye i garderoben og generelt utenfor banen også. Hvem var det han drev og tekstet med her nettopp da? En som var på utlån, San jose kanskje? Og inspirerte han osv osv. Local lad som vet hva det innebærer å spille og være kaptein for Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå