bentyman Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei, har akkurat bestillt meg en Sony DWU10A, som bulk, så jeg lurer på om noen der ute vet om noen dvdbrenneprogram som er enkle og billige. Trenger navn på produsent og eller navn på program. Lenke til kommentar
norway Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 1 - Nero brenner DVD`er den også , 2 - ellers har du retail versjonen jeg fikk med min DVD brenner , VOB InstantCD+DVD Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Bruker Stomp RecordNowMax 4 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 NERO 5.5.10.35 funker fett! Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Gratis! http://www.dinside.no/php/art.php?id=87827 Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 NERO 5.5.10.35 funker fett! Har overnevnte Nero, men har ikke funnet noen spesifik måte for å brenne DVD plater enda. Mulig programmet restiller seg når DVD-Brenneren er montert da. Ellers er jeg åpen for en forklaring på hvordan det gjøres med Nero Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ta en titt på denne siden her. Her står det grundig forklart hvordan du brenner dvd-filmer og plater under Nero... JFK Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ta en titt på denne siden her. Her står det grundig forklart hvordan du brenner dvd-filmer og plater under Nero... JFK Hvor vansklig kan det vere, man har to alternativer; 1. Wizzard. Velg DVD på første siden. 2. 'New compilation'(les:ikke wizzard). Da har man en drop-down meny øverst i venstre hjørne som man velger cd eller dvd. Eneste som er forutsetningen er at nero detekterer brenneren som en dvd-brenner(noe den garantert gjør med en sony brenner). Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 JFK Hvor vansklig kan det vere, man har to alternativer; 1. Wizzard. Velg DVD på første siden. 2. 'New compilation'(les:ikke wizzard). Da har man en drop-down meny øverst i venstre hjørne som man velger cd eller dvd. Eneste som er forutsetningen er at nero detekterer brenneren som en dvd-brenner(noe den garantert gjør med en sony brenner). Ok det var dette jeg var ute etter. Som jeg nevnte, så er ikke DVD brenneren i hus enda, slik at jeg ikke har fått testet dette enda, men jeg trodde at DVD alternativet i Nero var der uansett om man hadde brenner eller ikke, hvilket da ikke stemte. Men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå