Gå til innhold

Hvilket DVD Brenne program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NERO 5.5.10.35 funker fett!

Har overnevnte Nero, men har ikke funnet noen spesifik måte for å brenne DVD plater enda. Mulig programmet restiller seg når DVD-Brenneren er montert da. Ellers er jeg åpen for en forklaring på hvordan det gjøres med Nero :)

Lenke til kommentar
Ta en titt på denne siden her. Her står det grundig forklart hvordan du brenner dvd-filmer og plater under Nero...

JFK

Hvor vansklig kan det vere, man har to alternativer;

1. Wizzard. Velg DVD på første siden.

2. 'New compilation'(les:ikke wizzard). Da har man en drop-down meny øverst i venstre hjørne som man velger cd eller dvd.

Eneste som er forutsetningen er at nero detekterer brenneren som en dvd-brenner(noe den garantert gjør med en sony brenner).

Lenke til kommentar

JFK

Hvor vansklig kan det vere, man har to alternativer;

1. Wizzard. Velg DVD på første siden.

2. 'New compilation'(les:ikke wizzard). Da har man en drop-down meny øverst i venstre hjørne som man velger cd eller dvd.

Eneste som er forutsetningen er at nero detekterer brenneren som en dvd-brenner(noe den garantert gjør med en sony brenner).

Ok det var dette jeg var ute etter. Som jeg nevnte, så er ikke DVD brenneren i hus enda, slik at jeg ikke har fått testet dette enda, men jeg trodde at DVD alternativet i Nero var der uansett om man hadde brenner eller ikke, hvilket da ikke stemte. Men takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...