erlendo89 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg merker i hvertfall at de som klører firmabiler, er de som er flinkest til å slippe fram andre i trafikken. Som oftest når jeg treffer på en BMW, helst litt gammel, så råkjører de som f... Nyere BMW er det jo helst litt eldre folk/familier som har så de er jo litt roligere Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bare de ikke kjører som idioter og nesten kolliderer med meg, driter jeg i om den er kjedelig eller fornuftig. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg merker i hvertfall at de som klører firmabiler, er de som er flinkest til å slippe fram andre i trafikken. Det er fordi de er firmaets ansikt er i vært fall det vi får beskjed om Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Audi - Bilen med fem nuller... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Den femte nullen sitter i eierens hjerne. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Er dere 13 år eller hva faen feiler dere? Ikke alle som vil kjøre rundt i en totalt anonym og drit kjedelig plastikk haug av en mazda eller toyota, men dette er visst vanskelig å ta innover seg skjønner jeg. Endret 17. september 2010 av Simkin 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Sliten Toyota Corolla - Pakistansk postbud. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 BMW plager ikke meg. BMW-eiere plager meg. Hvorfor skal de bestandig være et halvt sekund unna å kollidere med meg? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er virkelig alle vi Audi/BMW sjåfører så ille som vi blir omtalt her? Jeg opplever nemlig noe helt annet i trafikken når jeg kjører. Jevnt over så er det ganske likt mellom de vanligste bilmerkene synes jeg. Det er kanskje lettere å legge merke til en Audi/BMW i trafikken enn en vanlig japaner? Eller at det har blitt "inn" å mene at Audi/BMW er råkjørere? Trafikksyndere finnes med alle bilmerker, det er bare forskjell på hva slags synder de gjør. Mange slurver med blinklys, andre er uoppmerksomme, noen kjører litt fortere og mer effektivt i kryss enn andre som kjører mer forsiktig, og enkelte gir rett og slett faen. Sistnevnte kjører som regel gamle dasser av forskjellige biler. Det er i hvertfall min oppfatning mtp. både by og landeveiskjøring. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg fant ut at livet er for kort til å kjøre forhjulsdrevne plastvogner med tverrstilt rekkefirer, så jeg valgte BMW. Må vel innrømme at rasshøl-faktoren har steget et par hakk etter det kjøpet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg tror ikke at en BMW gjør deg til rasshøl. Jeg tror at folk som i utgangspunktet er rasshøl, har en tilbøyelighet til å velge BMW. Akkurat som at Paracet ike gir deg hodepine, men folk som i utgangspunktet har hodepine kjøper Paracet. Uansett er det BMW som bestandig kommer mot meg midt i veien i en krapp sving. Toyota derimot, gjør seg skyldig i å bestandig ligge 10 under fartsgrensa. 1 Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Akkurat som at Paracet ike gir deg hodepine, men folk som i utgangspunktet har hodepine kjøper Paracet. Så bra eksempel. Hvis man kjøper BMW, blir man altså mindre rasshøl. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det finnes egentlig alle slags folk i alle slags biler. Men i denne tråden er det populært og morsomt å lese hva om folk som har opplevd at en bestemt bil oppførte seg dårlig og dermed er alle som kjører sånn bil likedan. Dessuten sier det seg selv at man legger merke til de feite bilene i høy prisklasse. Jeg legger hvertfall aldri merke til alle de kjedelige bilene som triller rundt... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Litt artig denne tråden her..hehe Om det kommer en BMW/Audi eller kanskje en Mercedes hurtig rundt svingen så er det jo kanskje en grunn til det (hvis dette da er tillfelle). Det ER litt morsommere og dra på litt med en BMW/Audi da en LITT bilinterisert person som kjøper en av disse merkene velger seg en middels OK motor. En motor midt på treet ifg. BMW/Audi brosjyrene overgår den råeste Mazda'en man får kjøpt i norske butikker i samme størrelse. En Japsebil er for folk som vil ha kjedelig stabilitet og en Audi/BMW er for folk som faktisk vil bla opp noen ekstra kroner for å få kloa i noe som går bedre og på en bedre måte. Jeg sikler litt på en Audi A3 2.0TFSI 200HK'er Quattro S-line ++ som neste bil (hvis ikke jeg har bruk for den ekstra plassen en A4 kan gi meg) Lurer på om Mazda 3 eller Toyota har noe som kan hamle opp med ett slikt alternativ i samme størrelse og type bil.... Neppe. BMW har jo sef. dette og muligens Mercedes (uten at jeg vet dette) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg legger aldri merke til kule eller dyre biler. Jeg legger merke til biler som nesten dreper meg. Og de er alltid BMW. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ingen vet bedre enn mannen med ljåen. Han har nok dukket opp på mange BMW ulykker og sendt dem langt ned. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg har ikke vært involvert i en eneste ulykke. Men jeg har lagt merke til at når en bil kommer over fartsgrensen midt i veien rundt svingen, er det alltid en BMW. Hvis BMW har så gode kjøreegenskaper, burde det være mulig å holde kjerra på sin side av veien. Endret 17. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Forstod det. Var bare en allusjon til mannen med ljåen Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bmw= folk med god smak Om du ser denna på veien blir du redd da DA? Mannen med ljåen ? Den ser slem ut, men den vil ikke drepe. Bare kose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå