Javisst Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Volvo C30 - Typisk bil som jeg ser for meg at arkitekter eller retro/designfolk kjører i... Alltid hatt et slik syn på de bilene. Veldig fine though Peugeot - For de som er glad i å skru... Toyota - For de som ikke trenger å skru i det hele tatt... Nissan - Blitt litt spesielle i det siste... Juke anyone? Biler for folk som gjerne vil prøve noe nytt... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Audi: En person som mest sannsynlig liker musikken på radioen ( untatt radio Norge), har iphone, snakker aldri om noe dype temaer. diskusjonene er gjerne tøv som fotball, klær og farging av hår. personen er mest sannsynlig evneveik. har aldri rørt et skrujern eller gjort seg noe tanker om noe som helst. Personen har også trolig mange venner, dog overfladiske døgnfluer. Kjøpte audi av samme grunn som kjøpet av iphone. Har ikke et snev av bilinteresse. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 AlfaRomeo: Tulling fra landet som har solgt gården til fordel for en stygg boks han tror er tøff. Bruker tiden sin på å råne rundt i hjembugda på leting etter småjenter. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alfa Romeo: En person som vil ha noe annerledes men som ikke har råd til å ta steget helt ut. Eieren tror at det litt tøffe navnet står i stil til resten av bilen og dummer seg derfor ofte ut. Alfa romeo er for meg bare en populær Fiat... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvit varebil - Pedofil mann. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Mercedes CLS/Porsche Cayenne - Selvutnevnte samfunnskonger som kjører esktra sakte gjennom sentrums gater slik at flest mulig skal se hvem som sitter bak rattet og er den rettmessige eier av bilen. Endret 16. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Audi: for folk som ikke vet bilhistorie; tullinger og klovner. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Audi: En person som mest sannsynlig liker musikken på radioen ( untatt radio Norge), har iphone, snakker aldri om noe dype temaer. diskusjonene er gjerne tøv som fotball, klær og farging av hår. personen er mest sannsynlig evneveik. har aldri rørt et skrujern eller gjort seg noe tanker om noe som helst. Personen har også trolig mange venner, dog overfladiske døgnfluer. Kjøpte audi av samme grunn som kjøpet av iphone. Har ikke et snev av bilinteresse. Hehe, var det en Audi som ikke slapp deg frem idag stakkar? Det virker som du vil ha en dyp, intellektuell mann som snakker om sine følelser, og samtidig er handy og bilinteressert? Glad jeg faller utenfor din beskrivelse, og jeg håper virkelig ikke Alfa-eiere er som deg. Isåfall er det en bitter gjeng som sitter rundt bordet under styremøtet Alfa-klubben. Endret 16. september 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Opel Astra - Ymse fra østblokkland, bilen er alltid rusten. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hah, mye dritt mot Audi her? Audi: Som sagt et par sider tilbake, Audi er for folk med gode lønninger som ønsker er god og ekslusiv bil og ikke vil bli stemplet som noen utlending (som eksempelvis BMW). Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg føler at Bmw er bilmerke alle elsker å hate, men egentlig syntes er fet. Hva er det ? Er det misunnelse ? Har de i det hele tatt kjørt en bmw. Det at så mange utlendinger har bmw , so what ? De har vel god smak da. Bmw har ihvertfall dårlig rykte pga all rævkjøringa av e30, men det finnes mange gode velholdte biler. Jeg har mine tvil om at den lille e30 bestanden i landet og måten de blir brukt på er det folk baserer sin oppfattelse av BMW på. De fleste som er interessert i BMW pga kjøregleden, har eller har hatt en e30 i sitt eie. Det er etter hva jeg har observert en av de mest populære "trackday" bmwene i landet. Av nyere BMW, er det etter min mening kun 1-serien som gir en sportslig kjørefølelse, resten av bilene bærer preg av at flesteparten av kjøperene vil ha status og comfort. Inntrykket av at alle BMW eiere grisekjører er mye mediaskapt fordi avisene nevner bilene med navn og detaljerte bilder hver gang en BMW er involvert i en ulykke. (Ta et søk på BMW, Mercedes, Honda og Mazda på vg.no og se hvor mange treff du får på de forskjellige merkene) Jeg føler ikke at jeg er med på å gi BMW noe dårligere rykte når jeg ratter rundt i min e30. Endret 16. september 2010 av Yngvejos Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Audi: for folk som ikke vet bilhistorie; tullinger og klovner. Her har du historien om Audi: http://no.wikipedia.org/wiki/Audi Og her om Alfa Romeo: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Spør du meg er det E36 som er kjent for å være grisekjørte hauger, ikke E30. Lenke til kommentar
makila Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det er også min oppfatning. Det finnes nok mange ganger fler grisekjørte E36 enn E30. De fleste E30'r blir holdt relativt orginale, evt. m-tech deler. Når det kommer til E36 så finnes det utallige rævkjørte biler med jalla styling både her og der. Dere som snakker om Alfa Romeo må jeg si meg veldig uenige i. Jeg forbinder alfa eiere med svært bil interesserte folk. Alfa lager noen vanvittig fine biler. Hvis du forbinder alfa med noen tullinger fra landet så har du nok truffet på feil alfa folk. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Enig med han over. e36 og e46 er desutten de største kebabtrallene også. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) ErikBlodøks: du kan vel ikke være mye over 13 år? Endret 17. september 2010 av Simkin Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Audi: En person som mest sannsynlig liker musikken på radioen ( untatt radio Norge), har iphone, snakker aldri om noe dype temaer. diskusjonene er gjerne tøv som fotball, klær og farging av hår. personen er mest sannsynlig evneveik. har aldri rørt et skrujern eller gjort seg noe tanker om noe som helst. Personen har også trolig mange venner, dog overfladiske døgnfluer. Kjøpte audi av samme grunn som kjøpet av iphone. Har ikke et snev av bilinteresse. Hehe, var det en Audi som ikke slapp deg frem idag stakkar? Det virker som du vil ha en dyp, intellektuell mann som snakker om sine følelser, og samtidig er handy og bilinteressert? Glad jeg faller utenfor din beskrivelse, og jeg håper virkelig ikke Alfa-eiere er som deg. Isåfall er det en bitter gjeng som sitter rundt bordet under styremøtet Alfa-klubben. hmm.. visste ikke at jeg hadde alfa jeg kjører faktisk mercedes. utover det har jeg ingen kommentar, da dere ikke forstår budskapet. og ja.. VW = audi, skoda = kjeeeeeeedeeeeliiiiig Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har vært på veien i noen år nå, og har gjort meg noen erfaringer. Hver gang noen kommer rundt svingen midt i vegbanen så vi nesten kolliderer er det en svart BMW. I noen tilfeller en Audi. ALDRI er det en Toyota, Mazda, Peugeot, Kia eller andre fornuftige biler. Det er ALLTID en tysk bil av merke BMW eller Auda. Jeg har hatt skremmende mange nestenkollisjoner med svarte BMWer som ligger midt i veien i svingen. Jeg fikk nesten sjokk da en BMW lot meg kjøre først inn i en rundkjøring... Liksom...HÆ? En BMW som ikke kjører aggressivt? Aldri sett før. Den var riktignok sølvgrå. Hadde den vært svart, hadde den neppe latt meg kjøre først. Og for de som lurer. Bilen min er fra hvitløksbaguettenes land. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) ALDRI er det en Toyota, Mazda, Peugeot, Kia eller andre fornuftige Kjedelige biler. Rettet Endret 17. september 2010 av Simkin Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 og ja.. VW = audi, skoda = kjeeeeeeedeeeeliiiiig Du mener kanskje alle de andre bilene VAG produduserer og er kjedelig da? Trenger kanskje ikke nevne mer enn Bentley, Bugatti, Lamborghini.. Ekstremt kjedelig biler!! Uffameg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå