emeritus Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Volvo 940 : Geografilærer Er ikke helt enig men Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Lada: Russer | Kommunist | Fattig | Spesielt interessert | Glad i å behandle bilen som dritt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Volvo XC90: Ganske rik familiefar med hytte på fjellet. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Volvo 240: Fattig, harry råner fra bygda Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Rolls Royce: Engelsk Lord som kun bedriver dagene sine med å sitte å nippe til sherry og diskutere revejakt. Her må jeg legge til Range Rover Overfinch =D Heller Jaguarer da... Tenkte på Overfinch. Endret 10. april 2010 av Zonked223 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvor blir det av de positive fordommene? Volkswagen passat: Et fornuftig menneske som interesserer seg i kvalitet/service og design. Audi A4: Sans for design. Skoda: Fornuftige mennesker som ikke interesserer seg for design, men vil ha en bil fra A til Å i god kvalitet. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hvor blir det av de positive fordommene? Volkswagen passat: Et fornuftig menneske som interesserer seg i kvalitet/service og design. Audi A4: Sans for design. Skoda: Fornuftige mennesker som ikke interesserer seg for design, men vil ha en bil fra A til Å i god kvalitet. VAG-fan ja Endret 10. april 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Ifølge Top Gear er Peugeot for "farmer's wives and female students". Unntaket er den modellen jeg har, heldigvis... Disse to herrene kjører sikkert BMW: Ellers mener jeg at Opel passer best for denne karen: Endret 10. april 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Audi A4: Sans for design. Helt enig, B8 ser helt fantastisk ut.. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Eldre Volvo: Fattig, bilinteressert redneck. Mercedes: "Rike" folk som liker å vise seg frem. Audi: Typisk for militærfolk som råkjører, hvertfall her jeg bor. Passat: Go with the flow. BMW: Best choice. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Volvo XC90: Ganske rik familiefar med hytte på fjellet. Den passer ganske bra. Sammen med BMW X5. De to bilene dominerte fjellet i påsken her på vestlandet ihvertfall. Hvorfor har dette utviklet seg til å bli en negativ tråd? Er jo bare dritt som slenges om alle andre merker enn det enn selv har tydeligvis... Endret 10. april 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bentley Continental: Nyrik Russer e.l. Liker å vise frem at man har penger, men på en litt mer diskrè måte enn Ferrari og Lamborghini. Mini Cooper: Urban type. Kler seg sikkert moteriktig. Muligens homofil. (uten at det er noe galt i det). Ford Mondeo: Du er en mann over 60 år som bruker hatt når du kjører bil. Toyota Prius: Du er medlem av Bellona. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvorfor har dette utviklet seg til å bli en negativ tråd? Er jo bare dritt som slenges om alle andre merker enn det enn selv har tydeligvis... OK, da får vi ta det positive. Skoda Octavia eies av folk som er opptatt av kvalitet og vil ha en god og trygg bil. Den er også nabovennlig siden naboen ikke blir misunnelig. Min neste bil blir sannsynligvis en Octavia 1,4 TSI med DSG gearkasse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvorfor har dette utviklet seg til å bli en negativ tråd? Er jo bare dritt som slenges om alle andre merker enn det enn selv har tydeligvis... OK, da får vi ta det positive. Skoda Octavia eies av folk som er opptatt av kvalitet og vil ha en god og trygg bil. Den er også nabovennlig siden naboen ikke blir misunnelig. Min neste bil blir sannsynligvis en Octavia 1,4 TSI med DSG gearkasse. Ingenting negativt ladet i det jeg skriver. Bare prøver å generalisere mest mulig, som er formålet med tråden Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Maserati - Drit i å bestille taxi, vi kjører fatterns Maserati... *Show-off* Endret 11. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 VW Golf - typisk førstebil Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Volvo 240: Du bor på landsbygda og synes det er helt ok å ha 50 wunderbaum og terninger rundt om i bilen. Du snuser eller røyker rullings. Sierra kan også gå under kategorien, værtfall her i bygda Endret 11. april 2010 av LaviX Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 God tråd:-D Hvem kjører Chevrolet Suburban? Dodge Ram entreprenør eller ung gårdsgutt/anleggsarbeider med rike foreldre. Her på bygda i alle fall. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Vet ikke helt hvorfor, men ser mest for meg vellstående damer kjørende i Jaguar. Er du mann kjører du Aston Martin. (av de to vell og merke) Mercedess/ BMW/ Audi - sjansen for at sjåføren kommer fra Irak/ Pakistan etc er på 50 % haha hva skal vi med SSB sier jeg bare. Endret 12. mai 2010 av JLord Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Chrysler Stratus LX: en som kan skru litt bil og som ser forbi alle de dårlige ryktene? (har en sånn selv, en av de bedre bilene jeg har kjørt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå