Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Biler som sier noe om eieren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes måten folk kjører på sier mer om eieren enn hva slags bil de har. Jeg ser daglig folk med mobilen på øret som ikke bruker blinklys og på andre måter setter seg selv og sine medtrafikanter i fare med alle mulige bilmerker. Det går mer på egoisme, og egoister kjører alle slags merker siden ikke alle av dem har råd til Audi. Det verste er unge blondiner i gamle japser. De er livsfarlige.

 

Selv er jeg selvsagt meget fornuftig, og kjører Skoda ;-).

Lenke til kommentar

Ford Kia - Gamle damer med unskyldningen "den er flott for mitt bruk". Som regel trafikksinker. Om dette skyldes det faktum at de er gamle damer, at de føler at bilen ikke er trygg å kjøre i høye hastigheter, at bilen ikke går kjapt nok eller en kombinasjon av disse, skal jeg ikke gå inn på.

 

 

 

Er dette her ment Ford + Kia? eller en spesifikk type. Som Ford KA?

 

Hummer Menn som har vært ungkar litt for lenge. Tar seg en svipptur til Thailand og tar med seg en 20 åring hjem for å ha noe å drive med.

Lenke til kommentar

Ford Kia - Gamle damer med unskyldningen "den er flott for mitt bruk". Som regel trafikksinker. Om dette skyldes det faktum at de er gamle damer, at de føler at bilen ikke er trygg å kjøre i høye hastigheter, at bilen ikke går kjapt nok eller en kombinasjon av disse, skal jeg ikke gå inn på.

 

 

 

Er dette her ment Ford + Kia? eller en spesifikk type. Som Ford KA?

 

Mente KA... De bittesmå boksene med hjul på..

Lenke til kommentar

Nyere Audi A8/A6 - rike ledere, som tror de er veldig flinke til å kjøre bil.

Lexus - Utålmodige og kjører ofte fort, men samtidig forsiktige i trafikken. Gjerne en del penger å rutte med og, og ofte opprinnelig ikke fra Norge.

90-talls BMW - utlending som ønsker at alle skal tro han har mye penger.

Tidlig 90-talls Civic - ENTEN eldre damer som er rolige i trafikken, eller unge menn som virkelig kan det å kjøre bil.

Lenke til kommentar

Amerikaner veteraner: Eldre menn som har en brennende interesse for biler og dedikerer hele somrer på å fikse og bone bilen sin. 90's Mercedes og BMW: Råner, ungdom, utlending eller lav lønn. Diskusjon er fucka hos meg, beklager at innlegget ser ut som det gjør.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...