audunjorg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 HEL80 begynner jo å bli litt gammel nå, men jeg har ikke så mye peng og satser på å få den til å være en liten stund til! Jeg sliter med driveren til webcamet mitt. Det står oppført i device manager bare som "USB20 Camera", og Windows klarer ikke å finne driveren på egen hånd. Jeg sliter med å finne den på nettet uten å måtte betale x dollar for "amazing driver analysis software" eller noe tilsvarende. Hvis noen kunne hjulpet en fattig student hadde det vært amazing! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hjelper om du sier hvilket operativsystem du bruker. Har du prøvd den Multicom har på sin side? Endret 9. april 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
audunjorg Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Seff, beklager! Jeg bruker windows 7 - hadde ikke noen problemer med å finne drivere da jeg brukte vista. Og takk for tipset! Driverne der var fra 2008, det er vel kanskje for mye å håpe på at de skal virke i windows 7.. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Webcamdrivere er noe som W7 typisk sliter med. Du er nok avhengig av om enten bærbarprodusenten eller produsenten av selve webkameraet har oppdatert sine drivere. Hvem laget HEL80? Compal? Prøv der, eller finn ut hvem som har laget kameraet, og prøv på sidene deres. Spør evt. Multicom direkte om hjelp, hvis det var der du kjøpte maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå