jeppes Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skulle koble laptopen til flatskjermen for å se film etter påskeferien, men lyden kom aldri. Har aldri hatt dette problemet før Har valgt lyd på tv istedet for på laptopen mva høytalersymbolet nederst til høyre på skjermen, det kommer et lite smell fra tv'en når jeg kobler til med HDMI-kabelen, men det har det alltid gjort. Har henta ny kabel på Elkjøp i dag for å utelukke kabelfeil, men det er akkurat det samme som med gamlekabelen, bildet kommer på tv'en, men lyden uteblir Det eneste jeg vet som har blitt gjort på maskina i løpet av påska, er at jeg lasta ned en nvidia display oppdatering som kom gjennom windows update den 3.4.2010. Denne oppdateringa har forandra litt på utseende når jeg skal velge skjerm etter å ha høyreklikket på bakgrunnsbildet, men det jeg lurer på er om det har skjedd noe med lyden også pga denne oppdateringa. Har også de nyeste driverne til nvidia gefroce 8200m g som er kortet jeg har... Håper noen har noen tips for jeg savner å se film på tv'en Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dra ut headset eller høytalere hvis du har det koblet i pcen Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Viktig å alltid starte med det elementære. Edit: Mitt innlegg nr. 200 Endret 9. april 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Støttes! Gratulerer, det var 200 meget gode inlegg! Endret 9. april 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå