Gå til innhold

firefox "treg", må starte ekstern disk.

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er none andre som har vært borti dette "problemet" (er mer et irritasjons moment enn et problem egentlig).

Hver gang jeg skal åpne en ny side så står firefox bare på "loading" helt til begge de eksterne diskene mine starter.

Jeg har windows 7 og 2 WD harddisker, en stor på 1TB og en pocket verjson på 250GB

Begge diskene skrur seg av hvis jeg ikke bruker dem på en liten periode. Har akkurat reinstallert windows 7 etter litt trøbbel, Men fikk det alldri til å fungere tidligere heller. Prøvd å endre strøm instillingene på maskinen, men det hjalp lite.

noen som har no forslag?

på forhånd takk =)

Kniferr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skeptisk, all den tid firefox er installert før denne disken var koblet til maskinen, og det fungerer fint når jeg kobler disken i fra maskinen, men et slit å måtte koble den til og fra hver gang den skal brukes/ikke brukes

Lenke til kommentar

har ikke installert noen andre versjoner av FF nå eller tidligere på disse diskene, ikke portable versjoner heller.

har hatt disse disken lenge og har ikke vært fotrmatert etter jeg gikk fra XP til win 7. og problemet med FF har oppstått etter jeg begynte å bruke windows 7

Lenke til kommentar

mystisk ja :p

har hatt dette problemet helt siden jeg ar insatllert OSet. og har hatt flere full system scans med agnitum etter insatllasjon.

jeg skal over til mozilla sitt forum og høre nå, takk for all hjelpen så langt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...