Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde ut lengre, og hvordan vet du hun er ferdig?

Gjest Amatør

Anbefalte innlegg

Gjest Amatør

Heisann!

Amatør her.. Har hatt 3 sexpartnere. Når jeg brøt jomfrudommen varte jeg VELDIG kort.

Dette gjorde jeg også de første gangene etter dette.

Men med min neste sex partner, klarte jeg vare lengre.. Opp til 30-40 minutter.

Nå har jeg ny sexpartner jeg har hatt sex med sikkert 15 ganger. Fortsatt klarer jeg ikke holde ut lengre enn max 5 minutter.. Dette er syykt plagsomt for meg, og tipper det er enda mer plagsomt for henne. Hvordan vare lengre? Har hørt at onanering funker, så har prøvd og onanert en stund før, uten at det hjalp!

Og hvordan vet jeg at hun har orgasme? Har hendt en gang at hun var ferdig før meg, uten at jeg merka noe. Vi snakker ikke under sex, og hun er veldig stille.

Help me! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tenker nok altfor mye på det, ofte kan dette resultere i tidelig utløysning.

Ang onanering, så skal dette utføres like før dere skal ha sex, ikke at du skal onanere som "vanlig" utover uken.

Snakk med henne om det, se om hun er villig til å suge deg til du får utløysning før dere har sex.

Ellers kunne du forsøkte med kondom, det fins typer som er tykke og demper følelsen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Tørr jeg spørre hva du mener med "at hun er ferdig?".

For å holde lenger kan dere simpelthen ha mer sex og oftere sex slik at du ikke stresser/tenker like mye. Dere kan kjøre flere runder. Dvs etter at du har kommet venter du til lillemann er klar igjen, og kjører på en gang til (eller fler..) Kondom er selvfølgelig en løsning, men det gir mindre kontakt. Ergo er det ikke like digg. Da er det vel bedre (har altså ikke testet det selv) med kremer/lotion fra kondomeriet som skal gjøre at du varer lengre.

Men det beste er etter min mening å jobbe med det psykiske, tankegangen, kommunikasjonen mellom dere. (Virker ikke som om den er helt bra. Mtp at du spør på et forum for å finne ut om hvordan hun har det mens dere knuller. Tror kanskje hun bedre kan svare på det enn noen her..)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...