The Crusher Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kommer det en update snart? Bra arbeid så langt Gleder meg til sluttresultatet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Lagde en liten update for litt siden. Flytta på hybel etter sommeren og har ikke hatt muligheten for å jobbe på prosjektet. Håper juleferien byr på muligheter. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gleder meg til neste update Håper den er i svingene snart Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Regner med det. Skaffa meg noen plater til HD-racken av god kvalitet. Så det blir nok fart mot jul eller i juleferien. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skulle kanskje kjørt en update for lenge siden. Jeg har flytta på hybel og derfor ikke hatt muligheten til å jobbe på prosjektet. Har nå høstferie og skal prøve og presse inn litt jobbing om jeg får tid. Må jobbe inn litt penger også Skjer? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Som du ser skjer det ikke så mye enda. Planen fra starten av var at det ikke ville bli ferdig med det første og ser ut som om prosjektet blir utsatt til sommeren. Nå i vinter har heller ikke sjansen bydd seg på lakkering, osv i forhold til temperaturen som har hvert hjemme. Påska går også med på jobbing og TG. Er litt skuffet over meg selv at jeg ikke har fått gjort mer da, men det har nå blitt slik. Forrige sommer jobbet jeg nesten konstant og den lengste ferien jeg hadde var på 3 dager. Jeg kan jo lage en oppdatering i forhold til viftestyringen. Jeg har hatt muligheten på skolen til å lage en skikkelig viftestyring som nå begynner å ta form. Det meste av programmering og hvordan kretsen skal se ut er ferdig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Da får jeg vente i spenning til neste update da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå