FrankBjarne Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Uff, hadde fått finkutta platene mine. I dag, eller denne helgen, var det fint vær og jeg har ikke jobb. Skulle da ut i garasjen og kutte til biter og skru sammen. Hadde også tenkt til å sparkle, pusse og grunne. Ingenting av dette er mulig uten stikksaga som fattern har dratt av gårde 2,5 timer unna med bil. Får se om det er noe annet og starte på. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 nydelig skogsbilde du la ut passer så syyykt fint mellom bildene av pc byggingen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ser ut som du endelig får litt tid til prosjektet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Yes, satser på og få i sammen greiene i løpet av uka og helga (Satser på og ikke komme opp i muntlig) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Update #5 Fått inn bilder av dit jeg har kommet nå. Er ikke kommet så veldig langt pga problemer med sag og annet piss. Skruer fikk jeg ikke før Torsdagen forrige uke. Sleng inn noen tips Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ser bra ut Du mangler en "[" i toppteksten: center] Update #5 [/center] Skal du bli ferdig i sommar må du la BC2 for hvile litt Uansett ser det bra ut. Litt skeptisk til maling, men så har jeg ikke en stor erfaring med maling utom husveggen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Hehe, sant det. Tror jeg må teste maling på noen biter først da isåfall. Må vel også trappe ned på BC2 spillinga, men kan ikke kutte, borre, sage og bråke om kvelden. Ble litt irritert når jeg klarte og herpe 2 vegger nå, pluss at en før her blei ødelagt. Målet er uansett før sommeren er over Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Update #5.5 Ny update Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Konge, men du må få opp noen bilder Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, tenkte på det. Skulle jo ta bilder i går. Så var speilreflekskameraet forsvunnet. Uten batteri Tror ikke dere vil ha bilder med et 3.2 Mpx mobilkamera. Digitalkameraet er 10.2Mpx, men er enda dårligere en mobilkameraet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Da kommer det ny update senere i dag. Driver og puser ned noen kanter nå og tenker jeg skal slenge på litt sparkel for å jevne ut noen hull, etc. PS: Det blir bare noen shitty bilder i første omgang. Tror foreldra mine har stikki av med alt som kan kalles kamera. De er vel tilbake til helga så SKAL få opp noen bedre bilder da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Update #5.5 En litt halta update igjen uten bilder. Kjekt at jeg selv ikke sitter på noe bedre enn et dårlig mobilkamera. Dere får lese hva jeg har gjort hittil så kommer bilder til helga. Setter pris på ideer til hvordan jeg kan ordne til plexiglassplata på toppen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Update #6.1 Bildeupdate. Første bildene på lenge Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Update #6.5 Ny update med litt bilder og anen info Kjøpt ny hardware: MSI 870A og AMD 1055T Endret 5. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nice, men litt update. Er pleksiglasset litt for lite? Ellers er det en bra jobb! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk for det Problem solved med plexi glasset i sketchup posten Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg fått tak i hvit primer og svart matt lakk. Har enda ikke funnet oransje matt. Noen som veit om en sjappe i Norge som har dette? En sjappe som i en kjedesjappe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Sitter og tenker på en ting her. Siden kassen har blitt litt mindre enn jeg hadde tenkt, pga verktøy og andre ting så vil jeg få plass til så mange HDD'er som mulig på en HDDrack. Så skilleveggene mellom hver HDD må være i et tynt og sterkt materiale som ikke er for dyrt. Har da tenkt på bakdelen på skap, etc eller en type metall som alluminium, men det kan bli litt dyrt. Sitter dere på noen ideer rundt dette? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Skulle kanskje kjørt en update for lenge siden. Jeg har flytta på hybel og derfor ikke hatt muligheten til å jobbe på prosjektet. Har nå høstferie og skal prøve og presse inn litt jobbing om jeg får tid. Må jobbe inn litt penger også Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, hva skal jeg si Håper det blir en update! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå