FrankBjarne Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Update #2 Ny update. Noen bilder av kassa slik den ser ut i dag. Trykk på Update #2 for og komme til innlegget. Endret 10. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Flott oppdatering! Gleder meg til å følge med på prosjektet! Fint at du tok bilde av Xilence-vifta, jeg har lurt litt på om jeg kanskje skulle skaffe meg noen sånne EDIT: Det er forresten lurt å ha link til oppdateringa i innlegget over Endret 10. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Ja link til oppdateringa, kanskje der det står kunne vært en link " Update #2 " kunne vært en link. Endret 10. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Kan begynne og gjøre det ja. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Refsa, å linke til elfa er som å be til Gud Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Refsa, å linke til elfa er som å be til Gud Fixed. Hater når man ikke kan linke til produkter -.- DOH, klarte og save over modellen min når jeg fikk en anen ide. Sånn går det når man ikke dobbeltlagrer Endret 11. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Update #3 Etter en god stund er det en ny update klar. Tar for meg viftestyring. Ta deg en titt Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Betyr post #8 at du gikk for de firkantede luftehull- greiene jeg foreslo allikevel? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Har egentlig ikke modifisert noe på de bildene. Bare helt standard stock kabinett som er så lik virkeligheten som mulig. Har faktisk ikke tenkt så mye mer på plexi glass greiene. Bare jeg får kommet mer i gang og mekka litt i virkeligheten vil jeg komme tilbake til dette. Har fortsatt tenkt og se om måten du tenker på er mulig. Om ikke gitteret er mulig vil det bli borret hull i plata. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Netshop.no har da valgt og sponse meg. Stor takk til dere Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 *følger tråden med spenning* Når har du tenkt å komme i gang? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Regner med jeg kommer i gang så fort som mulig nå. Har platene til kassa på toppen jeg trenger, så må skaffe meg skruer og noe skikkelig lim. Blir vel en rask tur bortom Bygger'n i morra (må sette på klokka før 14.00 ) og skaffe det. De har sikkert pussepapir der også. Mottar snart pakke fra netshop med vifter og litt slikt til kassa på toppen pluss at jeg skal bestille deler fra elfa.se. Sitter fortsatt og tenker på hva jeg gjør med viftestyringen. Får MIST Power Splitter så får se hva jeg klarer og mekke sammen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Fattern rakk ikke innom clas så blir nettbestilling i morra. Skaffer vel sponplater i morra eller på tirsdag når jeg har bil og frakte med. Sitter også og funderer på harddisk holderne i kassa på toppen. Vel, får prøve og komme med en skikkelig update i morra med bilder, ideer og nye løsninger... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Update #4 Da er ny update ute. Sjekk ut og legg igjen en kommentar her om hva du syns, ideer, osv. Endret 27. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan får du alle sata ledningene ut uten å bøye dem for mye og å få det til å se pent ut ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Vil bruke vinkla Sata under stasjonene. Fra under stasjonene til hullet vil jeg feste de fast rett ned i plata. Ut hullet vil jeg samle sammen 3 og 3 eller 4 og 4 ut hullet, i så mye vinkel jeg får de. Er ganske sikker på at jeg får plass og at ut til hullet vil de se bra ut. Har testet ved og legge fire sata kabler oppå hverandre og de går 90grader (uten for mye knekk eller bend). Som sagt vil hullet bli endret i størrelse etterhvert som jeg får sett ting i praksis... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Oftere updates vil komme. Må først ha noe og update på . I forrige update skrev jeg at jeg ikke har sponplater enda. Bestillingen fra clas venter jeg også på. Pluss en fra Elfa. Har også lagt litt i langtidsprosjekt siden det er første prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå