Dre_C Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har levert inn min iPhone 3G til reperasjon. Fikk i dag en ny telefon i og med at iPhones ikke blir reparert. Når jeg kommer hjem og skal synkronisere med iTunes så får jeg en feilmelding som sier: Syncserver har sluttet å virke. Jeg ser telefonen i listen på iTunes, men jeg klarer ikke å gå inn på den. Noen som vet hvordan en kan løse dette? Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har du på Automatisk synkronisering av sanger og videoer? Hvis du har det prøv å skru det av og synkroniser manuelt. har hørt om mange som har hatt det samme problemet, så jeg håper det virker for deg;D Lenke til kommentar
crinity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har du på Automatisk synkronisering av sanger og videoer? Hvis du har det prøv å skru det av og synkroniser manuelt. har hørt om mange som har hatt det samme problemet, så jeg håper det virker for deg;D Hvor finner jeg det alternativet??? Klarer ikke finne det på itunes:/ Dødsirriterende at jeg ikke klarer å synkronisere dataen med iphonen! Lenke til kommentar
Data_Timon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bare trykk på iPhonen i oppgave linjen så finner du det. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå