Heyhooo Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hjelp!! Jeg har windows 7! og når jeg er på ventrilo så plutselig hører jeg ikke enkelte personer på lenge og så plutselig får jeg alt dem har sakt de siste 10min på en gang! Dette er veldig bale! Spesielt når jeg gamer! Vær så snill å hjelp meg! Jeg hadde ikke dette problemet da jeg hadde XP. Hjelp! Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hjelp!! Jeg har windows 7! og når jeg er på ventrilo så plutselig hører jeg ikke enkelte personer på lenge og så plutselig får jeg alt dem har sakt de siste 10min på en gang! Dette er veldig bale! Spesielt når jeg gamer! Vær så snill å hjelp meg! Jeg hadde ikke dette problemet da jeg hadde XP. Hjelp! sjekk server MS som regel dette som er problemet, hadde slikt noe selv til jeg plasserte routeren ved plassen jeg sitter på nesten:P men som sagt, normalt er det høy ping så gjør dette mvh Trez:D Lenke til kommentar
Heyhooo Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Hjelp!! Jeg har windows 7! og når jeg er på ventrilo så plutselig hører jeg ikke enkelte personer på lenge og så plutselig får jeg alt dem har sakt de siste 10min på en gang! Dette er veldig bale! Spesielt når jeg gamer! Vær så snill å hjelp meg! Jeg hadde ikke dette problemet da jeg hadde XP. Hjelp! sjekk server MS som regel dette som er problemet, hadde slikt noe selv til jeg plasserte routeren ved plassen jeg sitter på nesten:P men som sagt, normalt er det høy ping så gjør dette mvh Trez:D Nei det har ikke noe med ping/internett connection å gjøre! Dette er et problem som har med Windows 7 og ventrilo å gjøre! og det er bare spesifike personer det er ikke alle. Det er ingen sånne åpen bare problemer! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ut i fra det jeg kjenner til er det noe med et spike lag som kommer i forbindelse med Windows 7 og Ventrilo. Ser at Ventrilo ikke har full Windows 7-støtte (bare tilgjengelig for Vista) så jeg vil tippe problemer ligger der. Enkelte har fått problemet til å gå vekk ved å stille inn noen innstillinger i programmet. Du kan prøve løsningen her: http://windows7forums.com/windows-7-software/1305-ventrilo-lagging-audio-issues.html#post8538 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå