Nox4o Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Jeg og en kompiss skal til Barcelona i 16-19 mai perioden. Selve turen kostet oss 520 kr hver (inkl fly og hotell), så hvorfor ikke, tenkte vi.. Hovedpoenget med turen er Barcelona-Valladolid kampen, og det er den 16 mai, men etter den vet ikke vi helt hva vi skal finne på. Er det noen som har noe forslag? Vi er begge 20.. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den kampen er vel seriens siste, om jeg ikke tar helt feil og ettersom det ser ut til å gå mot seriegull til Barca burde gjøremål for den kvelden være bestemt. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg ville anbefalt å besøke ett av utestedene nede ved stranda. Gutta jeg reiste med likte svært godt Baja Beach Club. :!: Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Haha.. Googla Baja Beach Club og det så ganske bra ut. Tror vi prøver det ja.. Fant ut at vi skal ta en tur til Banyuls sur mer den siste dagen, en liten by i Frankrike, 1 time unna Barcelona og er kjent som vinby... Så det blir bra.. Ellers tipper jeg vi bare joiner resten av folka og feirer seriegullet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå