SideburnsKongen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei, jeg har bytta girkule på bilen, men den forige var vist ganske høy, og bolten ganske lav, så når jeg satt på kula blei girspaken jævli lav, så jeg tenkte å finne en litt lang mutter i samme dimensjon, og sette på en liten ekstra bolt slik at jeg får litt lengre lengde. Noen som har prøvd dette? vil det fungere noe særlig, eller blir det bare ustabilt? Lenke til kommentar
otis Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er jo ikke verre enn å bare prøve, eller gå tilbake til den samme typen som var montert. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 neida, selfølgelig ikke. Men lurte på om noen har hatt samme problem selv, og kanskje finni en bra måte å løse den på. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er vel ikke mange som har hatt dette "problemet" ettersom det er vanlig å forkorte gearstangen når man styler osv.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 En kompis og jeg kutta girspaken i hans colt, den ble vel kanskje 7 cm høy totalt når vi var ferdig, gikk helt fint å bruke den! =) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det noe negativt at den er kort da? er montert shortshift i bmwen min og det er herlig Lenke til kommentar
otis Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Shortshift er ingen selvfølge at girspaken automatisk er kortere i høyden, men heller det at man får kortere vandring på girspaken... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja jeg vet det. Den kulen på stangen blir satt høyere oppe. Men som oftest blir alle tårn forkortet noe når de først selges som shortshift etter hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå