Gå til innhold

det lengste sigelplayer spillet


Anbefalte innlegg

Hei eg kjeder meg på grun av singelplayer spillene er får små men er det nogen lange med bra historie eg like skyting. det trenger ikke ver sånt me kan gå online eg gjør det ikke så mye heller.

 

eg he spilt dise spilla så eg sunst er lengst

 

*fallout 3 og alle addons

*hl2 plus alle ep

*elder of scol iv oblivien

*og mye mer

 

er det nogen så er circa så lange spill? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen her nevnte så er Dragon Age Origins noe å anbefale. Gjennomsnits tiden på å runde dette spillet er 80 timer. Så har du jo også utviklingspakken Awakening som du vil bruke rundt 30 timer på. Historien er knall. (En av de beste nå til dags). Så her har du +- 100 timer med knall entertainment.

Lenke til kommentar

Det må jeg si var stødig norsk du hadde :p

 

Men jeg vil vel si The Elder Scrolls III: Morrowind med Blood Moon og Tribunal expansions.

 

Jeg må si meg enig der. Startet akkurat på TES3 med begge utviklingspakkene på nytt for ente gang.

Har en utrolig gjennomspillings verdi. Men jo gjennomsnittsverdien på Dragon Age Origins er på rundt 80 timer om du går gjennom alt hva spillet har å by på. Det vil si å lese codex og alle oppdragene pluss å gå gjennom DLC.

Lenke til kommentar

Hva med Lord of the Rings Online? Greit, det er et MMO, men du kan fint spille solo hele veien om du vil. (med mindre du du følger historien hele veien til rett level).

 

Ellers vil jeg si Baldur's Gate. Start med det første, men last ned en mod som lar deg bruke motoren fra BG2. Deretter fortsetter du i expansionen til BG, før du fortsetter i BG2 og ender opp i expansionen til BG2. Alt med samme karakter, selvsagt. Burde bli noen hundre timer der. ;)

 

Ellers har vi jo Neverwinter Nights. Greit, selve kampanjen er ikke så lang (30 - 40 timer, sånn ca), men det er tusenvis av små eventyr laget av spillerne. Dessuten har vi jo Neverwinter Nights 2 i tillegg, og både NWN og NWN2 har expansions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...