Wise-Mobster91 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har tenkt å studere på BI (Ligger atme Pirbadet ikke så veldig langt unna sentrum) Er det noen som har noen studieboliger å anbefale og er det noen som kan sende linker om stedet slik at jeg får vite hva som er med i prisen og greier. Håper på svar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Som BI-student er du vel ikke del av SIT og har således ikke mulighet til å søke på flertallet av studentboligene i byen, så du må nesten ut på det private leiemarkedet. Rett meg om jeg tar feil, men jeg tror ikke BI-studenter betaler semesteravgift til SIT. Lenke til kommentar
operg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du kan bla. søke på Voll studentby (her), selv om den ligger en stund fra BI. Ellers har du som Herr Brun nevnte ikke muligheten til å søke på SiTs studentboliger siden du er student på BI. http://www.sit.no/internett/raadgiving/answer.jsp?questionid=6093 Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Takker begge for svar. Hvor langt unna er Voll da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Langt oppi gokk. trykk her Endret 19. mai 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Takker for svar. Må vel bruke noen kroner på buss også ser jeg Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Buss i Trondheim er ikke så veldig dyrt. Og det er fult mulig å sykle fra Voll til BI. Burde ta deg ca. en halvtime på hjemveien. I hvert fall i sommerhalvåret Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Buss i Trondheim er ikke så veldig dyrt. Og det er fult mulig å sykle fra Voll til BI. Burde ta deg ca. en halvtime på hjemveien. I hvert fall i sommerhalvåret Ok. Så viss jeg søker om leilighet der, er sjansen stor for at jeg kommer inn? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sjansen er der, i hvert fall. Søk nå! http://voll.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå