EmilHen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Klarer ikke koble til internett, det står at Diagnostics Policy ikke kjører. Og det går ikke an å reparere det. Etter liten stund med roting rundt kan jeg ikke engang se internett alternativene. Dette er windows 7, kan noen si meg hvordan jeg fikser dette??? Takk! Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Klarer ikke koble til internett, det står at Diagnostics Policy ikke kjører. Og det går ikke an å reparere det. Etter liten stund med roting rundt kan jeg ikke engang se internett alternativene. Dette er windows 7, kan noen si meg hvordan jeg fikser dette??? Takk! hva slags pc har du? det kan være at du trykket på en annen knapp som slår trådløse nettverk av Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Restart PC og trykk F8 før Win7 starter. Velg sikkermodus og utfør system restore i Windows. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Restart PC og trykk F8 før Win7 starter. Velg sikkermodus og utfør system restore i Windows. Endret 9. april 2010 av barca is the best Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Klarer ikke koble til internett, det står at Diagnostics Policy ikke kjører. Og det går ikke an å reparere det. Etter liten stund med roting rundt kan jeg ikke engang se internett alternativene. Dette er windows 7, kan noen si meg hvordan jeg fikser dette??? Takk! hva slags pc har du? det kan være at du trykket på en annen knapp som slår trådløse nettverk av den er ganske ny, og de nye pcene pleier vel ikke å ha det? Men jeg skal sjekke Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Restart PC og trykk F8 før Win7 starter. Velg sikkermodus og utfør system restore i Windows. Vil dette slette noe eller gjøre noe med innholdet på datamaskinen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 System Restore is a component of Microsoft's Windows Me, Windows XP, Windows Vista and Windows 7 operating systems that allows for the rolling back of system files, registry keys, installed programs, etc., to a previous state in the event of malfunctioning or failure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå