Gjest jente19 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei:) Jeg bare lurer, har dere noen gang blitt skuffet når dere har kledd av en jente? De fleste jenter velger jo buksa som gir finest rumpe, og toppen som gir penest bryster og flatest mage.... ser dere det, eller er det skikkelig skuff senere? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tja, er man opphisset når man klær av jenta så har man ikke så veldig god tid til å se etter defekter Det kommer også veldig ann på gutten, noen av oss gutter liker jenter med små bryst, mens andre må ha fått for lite pupp når de var små siden di gjerne ønsker å svømme i disse. Det er fint om rumpa er fin selvsagt, men igjen så er dette opp til hver enkelt egentlig å like eller mislike. Du må i alle fall ikke finne på å sammenligne deg selv med Modeljenter, disse jentene har som regel på seg kreasjoner som er laget av homser og er beregnet på jenter som ser ut som vandrende lik uten noen spesiel former i det hele tatt som en kvinne burde ha. Lenke til kommentar
Gjest jente19 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tja, er man opphisset når man klær av jenta så har man ikke så veldig god tid til å se etter defekter Det kommer også veldig ann på gutten, noen av oss gutter liker jenter med små bryst, mens andre må ha fått for lite pupp når de var små siden di gjerne ønsker å svømme i disse. Det er fint om rumpa er fin selvsagt, men igjen så er dette opp til hver enkelt egentlig å like eller mislike. Du må i alle fall ikke finne på å sammenligne deg selv med Modeljenter, disse jentene har som regel på seg kreasjoner som er laget av homser og er beregnet på jenter som ser ut som vandrende lik uten noen spesiel former i det hele tatt som en kvinne burde ha. hehe.... er vel dette som er litt av problemet egentlig, på grensa til undervektig (selvfølgelig ikke undervektig på samme måte som modellene) og har nesten ingen former. har b-cup og en veldig liten rumpe:P men jeg tar jo på meg det som gir meg finest former og høye hæler for å få en bedre holdning. Jeg bare lurer på hvor skuffa gutta blir når de først tar av meg alt som egentlig gjør meg noe pen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Altså , så lenge dette er din Naturlige kropp og har ingenting med det du spiser , så tror jeg egentlig ikke du skal tenke så mye på dette. Noen gutter like slanke jenter og synnes di er atletiske, andre gutter trives med store jenter Men som jeg nevnte tidligere, prøv å ikke ha som ideal modeljenter da disse ikke akkurat er idealen for oss normale folk. Om du mistrives med vekta di og ikke greier å gå opp i vekt så bør du kontakte en spesialist som kan veilede deg og hjelpe deg med kostholdet ditt så du legger på deg noen kilo , som regel når en kvinne går opp i vekt så vil man legge på seg over hele kroppen og dette vil fylle ut formene dine. Edit : Ps Det er ikke klærne som gjør deg pen, det er utsrålingen din og selvtilliten din. Vær Glad i deg selv og føl deg både pen og sexy, det hjelper i massevis Endret 9. april 2010 av Malvado Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er deg vi er sammen med/har sex med Ikke skoa og buksene dine. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det kommer an på. Ser det ut som du har en C-cup når du egentlig har en A-cup, ville jeg blitt skuffet. Dette er ikke fordi jeg må ha store pupper (ei av de mest deilige jeg har hatt sex med hadde faktisk A/B-cup), men fordi jeg hadde forventet noe helt annet. Så, om du ikke prøver å gi inntrykket av at du har noe du ikke har - no problem. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ...men fordi jeg hadde forventet noe helt annet. Så, om du ikke prøver å gi inntrykket av at du har noe du ikke har - no problem. Så hold deg unna for store BH innlegg. Blir som de teite bokserene for men som har innlegg for å få utstyret til å virke større. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 @ts- det kommer helt an på når klærne går av! Har man kjent hverandre en stund så har man andre preferanser i tilegg til bare kropp og utseende, er ikke bare utseende som gjør deg pen! Men er det en one night stand er det kanskje basert mest på utseende og man gjør en vurdering ut i fra det. For å svare direkte på spørsmålet om jeg har blitt skuffet, så er det nei. Har møtt jenter som ser slimme ut og har rette former med klær og som datt ut av formen når klærne falt av, men det var digg for det Konstanterer bare at når man møter jenter så vet man ikke hvordan de ser ut før innpakningen blir tatt av! Har dog blitt mer skuffet da jeg har sett jenter uten sminke for første gang! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 JA! Jeg ville blitt dritskuffa hvis ei dame som har gjort meg tent og klar for sex, ikke ser akkurat ut som med klærne på. Tror tankene mine ville vært på andre steder enn at rumpa di så litt mindre ut enn den gjorde med buksa på. Eller at brystene var litt mindre. Sansynligvis så ville jeg knapt merket noe. Alle med litt sosialt vett, prøver å se brukbar ut til en hver tid. Det gjør at vi bryr/bekymrer oss mer om oss selv, og knapt enser hva andre har gjort for å f.eks få rumpa til å se ett lite hakk bedre ut. Hva er forresten ideal-rumpa, eller puppene? Den perfekte rumpa, som alle damene skulle spradet rundt med, finnes ikke! Den killer rumpa til den 10kg tyngre og 5cm høyere vennina di passer rett og slett ikke på deg! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det er deg vi er sammen med/har sex med Ikke skoa og buksene dine. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Kunne ikke vært mere enig! Folk må slutte å tenke så mye og heller bare prøve å leve. Ta én dag om gangen Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Altså, det er jo ikke sånn at en godt valgt genser kan skjule en kjempemage, dårlig eksempel. Man vet stort sett hva man kommer til å se nakent lenge før klærne har truffet bakken, min mening. Uansett, enig med krizkriz ^^, Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det er litt skuff når man går på brystinnlegg smellen. Jeg har funnet min drømmekropp, og jeg tror jeg har funnet den, og så bommer jeg, fordi alle (jeg tror har den størrelsen jeg vil ha på puppene) bruker innlegg. Ikke at jeg har noe imot de andre puppene heller, men litt skuff om det er snakk om store innlegg. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 altså når du flekker av deg klærne og jeg ser med en gang at den ene kjønnsleppa der burde vært litt mindre, og puppene så mye mindre ut enn de egentlig gjorde. Og de store lårene dine som sitter sammen, så blir jeg skikkelig skuffa fra spøk til alvor; har vi kommer så langt at klærne er av, skal det noe alla en penis på dama for å skuffe... Jeg tenker ikke akkurat "Wow, hun så ikke veldig bra ut" Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 De fleste menn er glade bare de får av klærne på dama. Menn vet hva de får. Damer derimot kan risikere å møte på en blyant og ende opp i sjokktilstand. Kanskje noen husker tilbake til historien av den første norske BB vinneren som fortale at hun avviste en mann fordi han hadde for liten tiss? Stakkars type. Lenke til kommentar
Gjest bob Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 De fleste menn er glade bare de får av klærne på dama. Menn vet hva de får. Damer derimot kan risikere å møte på en blyant og ende opp i sjokktilstand. Kanskje noen husker tilbake til historien av den første norske BB vinneren som fortale at hun avviste en mann fordi han hadde for liten tiss? Stakkars type. Mente første BB vinner var en gutt.. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Defekter veit eg ikkje. Men som ein ung person er eg jo vant med at det meste "peiker opp over". Så om damen kler av seg og det henger ein del nedover, blir ein jo litt skuffet. Samme gjelder vel eigentleg med rumpa. Om du forventer å komme til ei fin og spretten ei, er det jo litt kjipt å finne ut at den er skikkeleg slapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå