NeEeO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hei jeg tenger en ip finder til min website som lager en logg og viser hvem som har besøkt siden min..med IP. Så trenger jeg et utestengesystem som gjør at jeg kan utestenge andre..PHP/Mysql..saamma det hvilken kode type det er i.. Jeg bruker PHPMYADMIN Takk. Endret 9. april 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 php section? php section? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 php section? php section? Ja. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 For å finne ipaddresse: $ip = $_SERVER['remote_addr']; for å blokkere: Ha en tabell med alle blokkerte ip addresser, kjør en query som skjekker om den ip'en er "Banned", hvis ja, utesteng, hvis nei, la gjøre hva den vil. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) For å finne ipaddresse: $ip = $_SERVER['remote_addr']; for å blokkere: Ha en tabell med alle blokkerte ip addresser, kjør en query som skjekker om den ip'en er "Banned", hvis ja, utesteng, hvis nei, la gjøre hva den vil. Eh..jeg er amatør i dette(eller mindre) kunne jeg få noen bilder, Guider eller videoer? Hvor putter jeg inn koden? jeg bruker PHPMYADMIN. Endret 9. april 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Her er en annen måte å gjøre det på, en liten guide og. uten mysql. http://perishablepress.com/press/2007/07/03/how-to-block-ip-addresses-with-php/ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Her er en annen måte å gjøre det på, en liten guide og. uten mysql. http://perishablepress.com/press/2007/07/03/how-to-block-ip-addresses-with-php/ Kjempe god ide! men jeg vet ikke hvordan jeg skal putte den inn, og hvor jeg skal putte den inn, jeg bruker PHPMYADMIN CPANEL, kan noen fortelle hvor jeg skal uploade den? i filbehandling? forklar hvor i filbehandling. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du skal ikke bruke phpmyadmin. Du kobler opp på serveren din med ftp, og legger inn koden på vær eneste fil du vil blokkere for enkelte ip addresser. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Jeg putta den i ftp filbehandling..index..i test siden min, ogsså tok jeg på min IP, så klarte jeg det, det kom at den ikke kunne vise siden min, men etter det så prøvde jeg å ta den bort, jeg tok både IPEN MIN OG SCRIPTET, er forsatt utestengt Endret 10. april 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Utestengt fra min hjemmeside! Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 HAHAHAHAHAHA. phpmyadmin. Du har forstått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå