Gå til innhold

Gode sykkelfora på nett


8086

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å få lyst på sykkel, og som hver gang jeg blir interessert i et nytt emne er det rett på nett for å samle info. Men det virker som om syklister er mer ute enn foran datamaskinen. Kanskje en god ting for dem ...

 

Har dere noen gode tips til fine sykkelfora på nett? Jeg har samlet noen lenker på Delicious, og det beste generelle forumet som jeg har funnet ser ut til å være Syklingens verden, tett fulgt av Terrengsykkel.no. Sistnevnte har faktisk en Racer-seksjon inni alt MTB-preiket!

 

Vil gjerne ha tips til engelskspråklige også, spesielt de som har peiling på sykler av typen Cyclo Cross (CX).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bikeforums.net er veldig bra. Har ca 180 000 medlemmer.

 

Og terrengsykkel er da vitterlig mye bedre enn Syklingens Verden? Synes det er veldig lite aktivitet på Syklingens Verden.

 

 

Terrengsykkel.no ,ingen over ,ingen ved siden(kanskje mtbr.com da :blush: )...

 

Er selv ofte der,og vil bare påpeke at det er den beste norske siden å få hjelp,da det florerer med både aktive rittsyklister,racersyklister,sykkelbyggere,reparatører ,importører og andre som faktisk har prøvd det meste av sykler og utstyr(og seff en dunge med "Esynsere").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...