Gå til innhold

Al-Qaida truer med å sprenge VM-stadion.

Jarmo

Anbefalte innlegg

"Hvis dere prøver dere på VM stadioen, så vil jeg blåse Mekka til himmelen."

Det ville jeg sagt hvis jeg var Obama, tror jeg. :ph34r:

Da hadde jeg uten tvil blåst deg til himmelen, og kanskje til helvete også.

Hva har Al-Qaida med muslimer å gjøre? Det finnes like mye hat her som der, såpass på.

Al-Qaida de liker å skremme andre, å visse seg fram, lage rykter, alt er bullshit.

Nothing is going to happen, believe me.

Edit: hat

Endret av Lightpixel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvor fantastisk kunne ikke kampen mellom USA og Storbritannia blitt om det under det direktesendte oppgjøret lød en eksplosjon på tribunen - og hele det fullpakkede stadionet ble snudd på hodet med dusin- og hundrevis av døde"

Altså, jeg skjønner virkelig ikke greia med det der, ikke det at jeg kan all verdens om Al Qaida, eller hvorfor de utfører terrorhandlinger. Men å utrydde verdens befolkning ser jo ut til å være fantastisk!

Lenke til kommentar

Håper at sikkerheten på flyplassene og på grensene i Sør-Afrika er såpass gode at de ikke lar dette pakket komme inn i landet. Om noe, gud forby, ville skje så vil de få hele verden mot seg, og da kan jeg love dere at USA vil reagere, og det samme vil NATO. Ikke på den måten de driver krigføring på nå der nede i Afghanistan, men de kommer til å nuke alle steder med Al-Qaida-tilknytning i hele jævla midtøsten, Dresden-style....

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Håper at sikkerheten på flyplassene og på grensene i Sør-Afrika er såpass gode at de ikke lar dette pakket komme inn i landet. Om noe, gud forby, ville skje så vil de få hele verden mot seg, og da kan jeg love dere at USA vil reagere, og det samme vil NATO. Ikke på den måten de driver krigføring på nå der nede i Afghanistan, men de kommer til å nuke alle steder med Al-Qaida-tilknytning i hele jævla midtøsten, Dresden-style....

Al Qaida blir hatet av både muslimer og ikke muslimer. Vet du hvor mange muslimer AL Qaida dreper i Irak og Pakistan ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...