Gå til innhold

Al-Qaida truer med å sprenge VM-stadion.

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle noe så surrealistisk skje som at de tilbakestående fjellapene der nede klarer å sprenge et stadion, da blir det krig på et nytt nivå. Om noe skulle ramme Wayne Rooney, da skal jeg retaljere og voldta den første og beste hijabmuslimen jeg får øye på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, hverken Al Qaida, hæren til Bush (dengang) eller SAS soldatene til Brown er noen match for fulle fotballfans. Der militæret satser på taktikk og strategi, går vi rølpere til verks med murstein og tomme ølflasker.

Så fotballkrigen med Bård i går, der fokuset var på superclassico mellom Bocca og River i Argentina. For å se kampen med videokamera måtte han betale 20k til mafiaen for beskyttelse og selv da ble han frarådet på det sterkeste å komme.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Ahh, den filmen der er så episk! Spesielt sistescenen.

«Mystisk sprengstoff»

Gruppen sier de skal bruke en type sprengstoff som ikke lar seg spore eller avsløre i sikkerhetskontroller.

– Alle sikkerhetssjekkene og røntgenmaskinene som Amerika kommer til å sende etter å ha lest denne artikkelen kommer ikke til å oppdage hvordan disse eksplosivene kom inn på stadion, på grunn av en enkel grunn som vi kommer til å offentliggjøre når det passer seg, skriver gruppen, som henvender seg til FIFA-president Sepp Blatter direkte, selv om skrivemåten ikke er helt hundre prosent:

Metan gas? :D

Lenke til kommentar

Green Street og resten av "hollywood"-hooliganfilmene er både urealistiske og dårlige, regner med de som faktisk utøver det i praksis er noe bedre.( http://www.youtube.com/watch?v=fqqeZ9PeaNc ) Elijah Wood med sine 'imponerende' 170cm, 60g, burberry cap og hvite reebok sko (selvfølgelig)

Skulle et slikt anslag skje har iallefall BNP makten i England om ikke lenge. Mark my words. Da blir vi jo kvitt sionist-elskoven samt muslimene, kanskje ikke så dumt?

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-140898

Skulle noe så surrealistisk skje som at de tilbakestående fjellapene der nede klarer å sprenge et stadion, da blir det krig på et nytt nivå. Om noe skulle ramme Wayne Rooney, da skal jeg retaljere og voldta den første og beste hijabmuslimen jeg får øye på.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mandag kom nyheten som skremmer en hel fotballverden.

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2905746.ece

Irakiske sikkerhetsstyrker har pågrepet et Al-Qaida-medlem som deltok i planleggingen av et større angrep mot fotball-VM i Sør-Afrika.

Tror jeg samler ca. 10-12 verstinger fra vårt fotballforum og sender dem til Al-Qaidaland. Tipper det blir fort stilt der nede.. ^^

Men seriøst, lett å reise gjennom Afrika for disse terrorister, flere land der støtter den organinasjonen.

Lenke til kommentar

Hvis dem hadde prøvd seg, hadde det vært midtøstens undergang, og det tror jeg Al-Qaida vet. Så da har vi to valg vi står igjen med.

1. Dem kommer med tomme trusler for å skape terror, for terror er jo frykt.

2. Dem vil rævkjøre landet sitt enda mer, og derfor gjør de det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hvis dette skjer, tror jeg aldri fotball blir det samme igjen. Det er snakk og Fotball VM med verdens beste fotball lag og verdens beste spillere, samt mange tusen supportere på tribunene.

At det fins slike folk i verden, forundrer meg vær dag!

Edit: Fock Al Qaida !

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvis dem hadde prøvd seg, hadde det vært midtøstens undergang, og det tror jeg Al-Qaida vet. Så da har vi to valg vi står igjen med.

Hvorfor skal midtøsten lide ?

De fleste muslimske landene er imot Al Qaida, og de har til og med fanget flere av lederne. Vi burde takke Irak for denne gangen.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal midtøsten lide ?

De fleste muslimske landene er imot Al Qaida, og de har til og med fanget flere av lederne. Vi burde takke Irak for denne gangen.

Jojo, dro vel alle over en kam, men jeg mener jo selfølgelig de landene som Al-Qaida befinner seg i. Hvis noen først bestemmer seg for å ta knekken på disse Al-Qaida folkene så blir uskyldige mennesker til å bli drept. Noe som også vil skape enda mer konflikt, og dette vet Al-Qaida.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

De fleste muslimer er også lei av Al Qaida. Ingen som liker Al Qaida. DU må skjønne også at Al Qaida dreper også muslimer. De dreper muslimer i irak og i pakistan, og de har truet Iran flere ganger.

Så...

Lenke til kommentar

Her har ey baba rett, det er jo det Al Qaida ønsker. De vil skape hat, fremmedfrykt og konflikt i verden uansett religion, rase eller nasjonalitet. Det hjelper ikke å anklage muslimer for det Al Qaida har gjort og vil gjøre.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

De fleste muslimer er lei av Al Qaida. Ingen som leser når Al qaida dreper MUSLIMER fra Irak og pakistan nesten hver dag :S

Bare reis til Iran, Pakistan eller Irak, og spør hva dere syne om Al Qaida. Spør også de fleste pakistanere, hva de synes om Taliban.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...