Jakoozie Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det nylig annonserte Fear 3 vil nok en gang skremme vettet av oss. Les mer Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dette gleder jeg meg stort til! 2eren var en forbedring av eneren, så det er klart 3eren blir enda ENDA bedre! Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Syns 1'ern var bedre enn 2'ern jeg :O Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Spillet blir vel tilgjengelig på PC også, og ikke bare konsoll? Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hmmm, et slikt spill burde faktisk komme i 3D, der 3D effekter kunne tas i bruk der de skumle tingene skjer, for å skape pissetrengende uro hos spilleren. Noe slikt ville ha hjulpet til med å bygge opp skrekken og skape den riktige atmosfæren Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Alle Fear spillene er vel blitt lovet de skal skremme vettet av oss, og enda har de ikke vært i nærheten av noe som kan kalles veldig skummelt, så har vel mine tvil til dette spillet også akkurat på det området. 2`ern var ganske så kjedelig, så blir vel ikke å forhåndsbestille dette i hvertfall, men venter å ser ann reaksjonene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tror jeg tar et stort GJESP på forskudd jeg, F.E.A.R serien greide absolutt ikke å leve opp til forventingene hittil. Cash Cow antar jeg. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 FEAR 1 var HELT klart overlegen oppfølgeren med tanke på både gameplay og skremmefaktor. Tror neppe denne blir noe bedre enn toern, men man kan alltids håpe. Uansett blir nok denne å ses i samlingen etter release. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Demoen til 1'ern synes jeg faktisk var den skumleste så langt... til gjengjeld så synes jeg faktisk det var skummelt. Når en ennå ikke visste helt hva dette dreide seg om, så er en vel mer mottagelig for sånt. 1'eren var små-creepy, men ikke skummel... og de etter det var vel mer action FPS med noen paranormale innslag uten store effekten. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Synes 2`ern bare var 1`ern med bedre grafikk og effekter, og man kunne lett gjette hvor noe "skummelt" skulle dukke opp. Overskrifta stemmer ikke, den burde vært: "Fear 3 bør skremme oss mer enn Fear 2". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg