Veltins Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei! Jeg lurer på hvilken linje jeg skulle gå på vidergående skole hvis jeg har lyst til å bli dataprogrammerer. Kunne du også listet hvilken krav det er og sånn? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Allmenn? Du trenger iallefall høyeste matte og 1 fysikk for ing-linjene. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mange tror kanskje media og kommunikasjon har noe med dette å gjøre.. Nei. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Kan noen finne noen krav for meg på almenfag da ? Jeg sitter midt i skolen og jeg må gå nå . Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 For å sitere læreren min: De fleste med over 3er kommer inn på allmenn, men enkelte kommer fort ut igjen. Han mener med andre ord det er en krevende linje.... Lenke til kommentar
Sujit Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du kan gp på data elektronikk ofg søk deg på Y-vaien på Høgskolene som har det f.eks. Ålsesund og Gjøvik Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du kan gp på data elektronikk ofg søk deg på Y-vaien på Høgskolene som har det f.eks. Ålsesund og Gjøvik eller ikt-Servicefag. Gjøvik har det også hvis du bor på Østlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå