Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny forsterker til mine RF-høyttalere


Anbefalte innlegg

Har for tiden en RF Punch P325.1, men må finne noe med litt mer sjel og kraft i for å drive høyttalerne mine litt penere.

 

Er på jakt etter en 4-kanals, da jeg skal drive hatthyllene pluss frontsettet. Forsterkeren skal drive et sett RF T152S 5,25'' og RF T1593C 6x9''.

 

På hånden nå har jeg en RF R150-2 til 500 kroner, og en Blaupunkt GTA 475 til 1000 kroner.

 

Noen anbefalinger av disse, eventuelt andre forsterkere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har for tiden en RF Punch P325.1, men må finne noe med litt mer sjel og kraft i for å drive høyttalerne mine litt penere.

 

Er på jakt etter en 4-kanals, da jeg skal drive hatthyllene pluss frontsettet. Forsterkeren skal drive et sett RF T152S 5,25'' og RF T1593C 6x9''.

 

På hånden nå har jeg en RF R150-2 til 500 kroner, og en Blaupunkt GTA 475 til 1000 kroner.

 

Noen anbefalinger av disse, eventuelt andre forsterkere?

 

Det blir neppe noe penere med mere kraft, det er jo tross alt RF det er snakk om her...

Jeg ville heller byttet ut høyttalerene ;)

Hvis det ikke er noe alternativ for deg, så må du se mere på innstallasjonen, og vurdere demping av dørene osv.

Ingen av de forsterkerene du nevner, er verdt å kjøpe.

Siden du har 6x9" i hatthylla, så har du forhåpentlig ikke noe sub i bagasjen, så da kan du også vurdere å lage til noen store kasser til 6x9" under hatthylla

Lenke til kommentar

Det blir neppe noe penere med mere kraft, det er jo tross alt RF det er snakk om her...

Jeg ville heller byttet ut høyttalerene ;)

Hvis det ikke er noe alternativ for deg, så må du se mere på innstallasjonen, og vurdere demping av dørene osv.

Ingen av de forsterkerene du nevner, er verdt å kjøpe.

Siden du har 6x9" i hatthylla, så har du forhåpentlig ikke noe sub i bagasjen, så da kan du også vurdere å lage til noen store kasser til 6x9" under hatthylla

 

Der dukket redningsmannen opp også! Fikk du min PM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...