Gå til innhold

Settlers VII - noen som spiller?


Anbefalte innlegg

Da var spillet innkjøpt.

 

Hadde såpåss mye gøy med demoen at det gjorde at jeg gikk til innkjøp. Jeg vurderer kvalitet på spill fremfor DRM.

Gratulerer med kjøpet. Håper at du får en problemfri spillopplevelse, og at noe slikt ikke stenger deg ute fra spillet alt for ofte (serveren var nede igjen igår).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje opplevd problemfri spilleopplevelse. Freeze osv. DRM er enormt ireterende at den sjekke om du er online kvart 10 sek! Har også merket problem der Settlers slutte og arbeide fordi det er ein feil med sending av data på port 13000-13020

 

DRITT DRM! Men koser meg med spillet!

Lenke til kommentar

Da var spillet innkjøpt.

 

Hadde såpåss mye gøy med demoen at det gjorde at jeg gikk til innkjøp. Jeg vurderer kvalitet på spill fremfor DRM.

Gratulerer med kjøpet. Håper at du får en problemfri spillopplevelse, og at noe slikt ikke stenger deg ute fra spillet alt for ofte (serveren var nede igjen igår).

 

 

Har ikke fått spilt noe særlig enda, bare 3 av campaign brettene, men de er jo dø-lette fordi jeg har spilt demo'n, der man måtte lære alt selv. Her får man jo alt inn med teskje.

 

anyways; jeg mista internett forbindelsen i går, i 10-20 minutter, og da fikk man selvsagt ikke lov til og spille. *sukk*. Hallo! Jeg spiller campaign! Mot computeren!

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom campaign nå. Helt ok spill, ikke så bra som Settlers III dog :(

 

Noen som kan forklare hvordan trade ports fungerer? Selv nå fatter jeg ikke hva som skjer. Noen ganger nekter trade "pin" og flytte på seg, selv om jeg eier trade porten den skal til, og selv om jeg har mer en det koster og flytte seg inn dit (1 gull).

 

Og hvis en ally har trade porten, så hvorfor kan ikke jeg trade i den ressursen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...