Gjest Trønder Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Heisann, blir todelt innlegg her: i det siste har jeg lagt mer og mer merke til en jente som sitter på bussen min, og wmilet hennes er det søteste jeg har sett. Jeg visste ikke navnet hennes i går og hadde ingenting å gå på, men etter 20-30 minutt med research på nett sitter jeg igjen med navn, adresse, husstand, skole og yrke. Første spørsmålet blir da, er jeg en stalker? Andre del blir da, hvordan skal jeg ta kontakt med jenta? Blir litt rart å legge henne til på facebook, fordi hun kan bli skremt. Hvordan går jeg fram? Vi går på på samme bussholdeplass i trondheim sentrum, skal jeg prøve der? Mvh Trønder Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg lurer på hvordan du klarte det uten noe som helst å gå på. :| Men jeg vil ikke si du er en stalker, ikke helt enda. Ta kontakt med henne på busstoppet, du. Det virker litt mindre stalker-ish enn å legge henne til på facebook. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Som skrevet ovenfor, å plutselig legge henne til på tryneboka helt ut av det blå er super stalker-ish. Prøv heller og sleng en kommentar hennes vei i ny og ne. Husker det var ei jente jeg var litt småbetatt av som satt i kassa ei en butikk hvor jeg bodde. Tok en lang stund hvor jeg bare hadde en crush, men gjorde ikkenoe med det. Helt til en dag jeg, som vanlig, handla litt og akkurat i det jeg forlot butikken kikka jeg ho i øya og sa noe sånt som "så pent smil du har", smilte og gikk ut. To dager etterpå da jeg var på butikken igjen og jeg kom til kassa fikk jeg slengt til meg "du har ikke så verst smil du heller", og så var egentlig flørten igang. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har en regel; ikke bruk informasjon du får fra eksterne kilder (nettet, face, andre venner). Dvs. hvis du aldri har snakket med henne før så er det litt "creepy" om du kan fornavnet hennes, eller allerede har nummeret hennes, eller allerede har adda henne på face. Den type ting. Greit nok, nå har du all informasjon du "trenger", men snakk med henne og lat som du ikke allerede har det. Jeg pleier også å kjøre litt backgroundinfo, men jeg benytter meg aldri av den. Lenke til kommentar
Gjest Jj Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg vil si du er litt stalker. Men for å få kontakt med henne så kan du gjerne gi henne et smil en morning eller to. Om du får et smil tilbake så kan du neste dag si at hun f.eks har et fint smil. Så spør du etter navn osv. Ligger henne til på facebook også videre på msn. Så ta en liten samtale med henne om morningene mens dere venter på bussen Lenke til kommentar
Gjest Peder Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Legg henne til på facebook eller msn du! folk som tar det som stalking eller noe seriøst, er helt borte ;-) Lenke til kommentar
Gjest Jj Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Legg henne til på facebook eller msn du! folk som tar det som stalking eller noe seriøst, er helt borte ;-) Ikke gjør det. Er det dummeste du gjør. Om du liker en jente og ligger henne til på facebook uten å overhodet ha snakket med henne så er det bare rart. Hun aner ikke hvem du er, hun har sett deg på et busstopp noen ganger, og det er det. Så spør hun gjerne i facebook-chaten om hvem du er. Skal du liksom si at du la hun til for du syns hun er pen? Det virker jo helt teit. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Legg ho til på msn, deretter spør du om pulings. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du er trønder og du visste bare at hun tok samme buss som deg og at hun har et søtt smil og brukte kun 20-30 minutter på å finne navn, adresse, husstand, skole og yrke. Ja, du er profesjonell stalker. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Legg ho til på msn, deretter spør du om pulings. +1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Haha Zarac Men ta å snakk med henne du, virker litt merkelig å plutselig legge henne til på Face uten at dere vet hvem hverandre er. Dessuten lyser det lang vei at du ikke hadde baller til å ta kontakt med henne irl, og det er major turnoff Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Interessant problemstilling, håper det kommer flere seriøse svar i tråden. Har ingen fast jente jeg legger merke til på bussen, men er ofte jeg ser en utrolig søt jente som jeg gjerne skulle blitt kjent med, på bussen. Hvordan gå frem? Vil en jente ha interesse av å møte/bli kjent med en gutt hun har møtt på bussen? Selv om man sier hei og faktisk får en samtale, noe som er en seier i seg selv ettersom hun trolig vil prøve å drepe samtalen, hvordan skal man spørre om "kontaktinformasjon"? Poenget var jo å møtes igjen. Jeg tenker nå altså på en random jente på bussen, ikke en man vet at jenten kommer på bussen neste morgen, da kan man kanskje spørre om f.eks. msn etter hvert. Uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå