abene Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Adobe skal etter planen lanseres nytt oppdateringssystem i neste uke. Les mer Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Glad jeg har oppdatert min PDF leser til Foxit. Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Prøv heller PDF-XChange Viewer, den er bedre enn Foxit Reader, IMO. http://www.docu-track.com/product/pdf-xchange-viewer Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Eller så har man Sumatra PDF, som er en skikkelig lettvekter. Desverre Windows-only, men fri programvare. For Linux har man blant annet Evince og ePDF Viewer. Evince er standard i Ubuntu. Begge er fri programvare Endret 9. april 2010 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 På tide!, kjenner altfor mange som knapt veit kva det vil seie og oppdarere programvare noko som gjer deira datamaskin rimeleg utsatt..... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kun den enkle Sumatra-PDF her i huset. PDF er noe møkk, men jeg vil i det minste kunne lese dokumentene uten å laste ned og installere diverse filer de gangene jeg skal lese noe. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som vet hvorfor oppdatering av acrobat noen ganger krever full restart av maskinen? Det er jo en av grunnene til at hvertfall jeg ikke altid gidder å ta oppdateringen ... fordi "nei jeg gidder ikke restarte nå, så vi venter med å oppdatere til et bedre tidspunkt". Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er helt og holdent sykt lei av at Adobe skal oppdatere leseren deres hver pokkers uke, og det er jo _aldri_ noe nytt i den drittleseren heller. Ikke nok med det, men selv om du msconfig'er alt av Adobe til å ikke starte opp, så dukker den drittoppdateringen opp uansett! Ikke les meg feil, jeg er veldig fan av oppdateringer som gir noe, bare ikke meningsløse oppdateringer som skal gi "bedre" sikkerhet. Har hverken hatt virus eller angrep på sikkert 10 år, [/rant] Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Adobe er i mine øyne noe forbanna bloatcrap som installere agenter (for oppdatering etc) som kjører i bakgrunn uansett. Har brukt Sumatra en del tid nå, liten, enkel, rask, og den har det meste av det jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå