jodde11 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Vet ikke om dette er helt riktige underforum, men satser på det. Jeg har søkt meg inn på NTNU til høsten. Er sannsynligvis ikke så mange av de jeg kjenner som skal søke seg samme plassen. Så jeg tenkte jeg skulle søke hybel på en av plassene til SIT. Men det jeg lurer på er, når burde jeg søke? Nå med en gang? Og så så jeg at fristen for hvs man ikke kom inn på skole og for å sende avslag på en bolig er 21. juli. Men noen som kan fortelle meg når man får svar om man kommer inn eller ei? En annen ting er hvordan man skal søke. Trenger rett og slett litt veilednuing angående bolig og slikt når jeg skal studere. Håper noen kan hjelpe meg. Endret 9. april 2010 av jodde11 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg hadde søkt nå. Kommer du ikke inn avslår du boligen, kommer du inn tar du den(vis du enda vil ha den) Endret 27. april 2010 av xaco Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Søk hos SiT nå. Søk minimum på moholt. Hvis du finner en privat bolig før sommeren så sier du fra deg studentboligen. Hvis ikke, har du plass å være de første månedene, hvor leiemarkedet er helt mongo. Så kan du leite i ro og mak ut over høsten og på nyåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå