Ballestikk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Når de lokker med 15 % rabatt (satt NED TIL 50€), kan de dra til helvete for min del. Skal du ha kjøpere av et ntyt spill som ikke enda har kjøpt det kreves minst 50 % rabatt for min del for at jeg skal bruke mine sure kroner på noe som mest sannsynlig er nok en fjasko (COD 5 var en gedigen skuffelse, og det jeg har hørt fra COD 6 er enda verre). Skal du kjøpe spill til pc? Da bruker man onlinekeystore,alt annet er DYRT. Har kjøpt COD4, COD5, COD6, og BFBC2 der. Alt mange hundre kroner billigere enn alt annet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så den siden funker altså? Syntes det var litt for godt til å være sant når jeg så den første gangen. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ikke om jeg hadde fått betalt for å spille, så nei takk! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så den siden funker altså? Syntes det var litt for godt til å være sant når jeg så den første gangen. Jepp, trodde det med det første jeg også, men så kjøpte jeg COD4 COD5 for 70kr.:new_woot:Bare for å teste, og det funka, etter det kjøper jeg bare spill derfra. Tenkte også siden de hadde paypal så var det bra. Tror paypal kun kan brukes hvis det er godkjent av paypal eller noe... Litt usikker. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 err, fant ikke paypal på den siden? Bare sånn alertpay sak som jeg ikke likte helt. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 err, fant ikke paypal på den siden? Bare sånn alertpay sak som jeg ikke likte helt. Sant det, de har det ikke lengere, men jeg pleier å bruke google checkouts. Hvis de ikke har fjernet det også da. Litt lenge siden jeg har handlet der. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har aldri brukt google checkouts. Er det noe alá PayPal? Om de ble ditchet av PayPal er det vel ikke akkurat så positivt for butikken Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har aldri brukt google checkouts. Er det noe alá PayPal? Om de ble ditchet av PayPal er det vel ikke akkurat så positivt for butikken Google checkouts er smertefritt, men kanksje paypal ble for dyrt. Det koster vell penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg