MrAvionics Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Når jeg hadde handlet der så fikk jeg opp en link om å få tilbake £15. Noen andre som også har gått noe sånt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du kan få 15Pund avslag på neste ordre, ikke få tilbake penger. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Har du testet det? Står at det er gratis i en måned, og koster £10 per måned etter det. Må man melde seg ut etter en måned eller hvordan er det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Om jeg har testet det??? Nei, jeg er da ikke tjukk i hue. Er det ingenting som skurrer for deg når du må betale penger for å motta "gode" tilbud? Lenke til kommentar
Viewmaster Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hei. Slike "tilbud" er som oftest bare noe tull. Du skal jo handle rimelig mye for å gå noe særlig i pluss når det koster deg nesten 100 kr i mnd. Da må du jo handle såpass i året at du opparbeider deg "bonuser" for nesten 1200 i året (om jeg forstår opplegget rett) bare for å gå i null ? ? Hmm nei ikke vet jeg men dette er tilbud som jeg personlig alltid avslår,vil nesten karakterisere slikt for svindel. Mvh Helge. Lenke til kommentar
Mimung89 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Så altså, du betaler 10£ per månde bare for å få en voucher på 15£ ? Har du prøvd og google etter dette tilbudet for å se om det er legit? Etter å ha sett på bildene synes jeg den ser VELDIG cheesy ut Endret 9. april 2010 av Skilgr Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så altså, du betaler 10£ per månde bare for å få en voucher på 15£ ? Har du prøvd og google etter dette tilbudet for å se om det er legit? Etter å ha sett på bildene synes jeg den ser litt cheesy ut Litt??? :!: Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Hmm, men det var jo MyMemory som linket til den siden når jeg handlet der... Det er gratis første måned, så melde seg ut, da har man jo fått £15 da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hmm, men det var jo MyMemory som linket til den siden når jeg handlet der... Det er gratis første måned, så melde seg ut, da har man jo fått £15 da? Les det som står i brevet. Kuponger er veldig vanlig i utlandet, spesielt i USA. I dette tilfellet så tilbyr de deg ett rabattkort med verdi 15£ som du kan trekke fra summen på ditt neste kjøp i denne butikken, eller hos en av deres samarbeidspartnere. Så ja, du kan få igjen 15£ hvis du kjøper en ting til innen 30 dager. Antageligvis er dette også begrenset til at salget er av en viss størrelse. Hvis noe virker for godt til å være sant så er det som regel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå