Brad Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Noen som har erfaringer ang. alpefett? Har en boks, men er litt redd for å bruke den! Emnetittel endra i tråd med retningslinjene. Les også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1221703 -ttt Endret 18. april 2010 av ttt Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Noen som har erfaringer ang. alpefett? Har en boks, men er litt redd for å bruke den! Alpefett blir brukt til å forbeygge frost skader. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det blir brukt til å få brunfarge i sola. Har ingenting erfaring med det, men av det lille jeg tok meg tid til å lese på nett nå, så kan du få 2. gradsforbrenning av det om du bruker for mye osv. Bruk med måte! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Bruker det selv når det er beskjedne mengder sol ute, spesielt på skitur. Dropp det på de lengste dagene i påsken, og i hvert fall når du ligger på terrassen i solariumet! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Har selv brukt det forsiktig. Ca. 30 - 60 minutter i sola, blir først rød og veldig brun dagen etter! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Alpefett er genialt! Når det ikke er sol funker det jævelig bra. Smør deg med et lite lag alpefett, og du blir brun som om de skulle vært stekendes sol. Herlig å ha en fin farge inn mot sommeren! Kjøper mine her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21847590 Litt stiv pris, men de varer jo utrolig lenge! Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Bestilte en boks selv nå fra linken ovenfor. Skal man unngå å bruke alpefettet i solarium og ute i sterk sol? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Ville droppet det ja. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Ja, du må være forsiktig. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Har forresten testet meg ut litt nå. På dager der det er overskyet er det veldig optimalt å bruke alpefett. Du blir brun, uten at sola steker. Blir bare mer og mer fornøyd med dette produktet! Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Ja, du må være forsiktig. Så jeg bør ikke engang prøve med ett par minutter solarium? Det med 2. gradsforbrenning, er dette ved overdreven soling? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Hva slags hudtype har du brad, blir du lett brun? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. april 2010 Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Smører dere bare inn trynet eller hele/deler av kroppen med alpefett? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2010 Kreppsen: Tror ikke du skal prøve det i solarium. Prøv det ute, få naturlig sol. Analogue: Blir ganske fort brun, og ikke så fort brent. Alpefettet er veldig fett, så det kan bli veldig klissete å smøre inn hele kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå