Feskasse Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! jeg er på jakt etter noen høytallere (2.1) som jeg kan bruke til min iPod. jeg er på jakt etter noen som har bra lyd og er elegant. Pris er ikke viktig. kunne tenkte meg noen lignende med haman/kordon sine soundsticks men de har USB inngang. så det må bli noen annet. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
CD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Creative Travelsound eller Labtec Spin 55. http://www.mpx.no Har begge, men det er sikkert andre som også har dem Lenke til kommentar
Feskasse Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 jeg skal ha et 2.1 system da, dvs 2 høytallere og en sub. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis utseende og lyd har noe å si, så bør du sjekke ut creature settet til jbl. Lyden er faktisk ekstremt overraskende i forhold til størrelsen og det har kommet ganske så godt ut i mange tester. I-trigue settet til creative er også ålreit, men det blir ikke like stilig i mine øyne. Mvh Øyvind Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Det eneste som har _litt_ anderledes design enn standard designet er Logitech Z-340 2.1 høytaler. Ellers er det Creative Inspire 2.1 Digital 2800 om du skal ha gromlyd. Og til slutt Creative Inspire 2.1 2400 om du syns det ble litt dyrt(men da _tror_ jeg kansje Logitech settet er bedre på lyd). Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du er ute etter design å god lyd så anbefaler jeg Creative I-Trigue 3300. Har dette selv og er storfornøyd. Flott design på satelittene og meget god lyd. Kjøpte mitt sett fra Komplett. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 <<Hei! jeg er på jakt etter noen høytallere (2.1) som jeg kan bruke til min iPod. jeg er på jakt etter noen som har bra lyd og er elegant. Pris er ikke viktig. kunne tenkte meg noen lignende med haman/kordon sine soundsticks men de har USB inngang. så det må bli noen annet. >> Logitech-settet, Creative Inspire 2.1 Digital 2800 og Creative Inspire 2.1 2400 har jo ikke akkurat noe matchende design til ipoden da.. Og husk; pris er ikke viktig, så da ville jeg nok gått for noe litt dyrere og penere designmessig enn de 3 overstående settene. Sjekk forøvrig ut harman/kardon sine soundsticks på http://www.harmanmultimedia.com/ Jbl Creature lyder faktisk utrolig bra, var nede og hørte på dem på mac & carry, og designet er jo i noens øyne fantastisk, mens andre sikkert ikke liker dem i det hele tatt ;-) -øyvind Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ta en titt her http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO....3.0.7.15.1.1.0 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Klipsch ProMedia 2.1 er vel noe av det beste til pc Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jepp, det settet har veldig bra lyd, men hvis man også er ute etter noe som ser bra ut og også da til ipod, så er det nok aktuelt med noe som er enda mer fancy designmessig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå