Hareooo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Heihei, jeg lurer på om jeg laster ned spillet jeg kjøper på steam ? :'D -WWW.JANARNTRE.BLOGG.NO Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei Selvfølgelig laster du ned spillet, du bare skriver inn all info og bankkort nummer og klikker kjøp så kommer det i dine spill i steam der klikker du bare last ned så lastes det ned. Det kommer også en mail til den mail kontoen du bruker på den steam brukeren du laster ned spillet på som en kvittering for kjøpet. Mvh Mr.A Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så fort du har betalt og bekreftelsesmail har kommet så havner spillet i "dine spill" eller "library" mappa. Der laster man det ned, for så installere det på maskina Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis jeg f.eks. kjøper FM fra Steam, er det sånn at jeg da kan spille både på internett og på min egen pc? Eller er det bare nedlastning, så man spiller det på vanlig måte på pc-en? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er nedlasting som du installerer på din PC som normalt. Det eneste som er annerledes fra andre spill butikker er at installasjons mediumet er digitalt og må lastes ned. Ellers er det det samme produktet som du finner i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå