aleks558 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) hei! jeg Trenger nye propper, de skal kjøpes i morgen har da teknikmagasinet,Spaceworld,Gamestop,Expert og Clas ohlson og velge mellom(skal brukes på togreise hele dagen) har rundt 300,- og bruke, har hatt Koss pluggs/sparkpluggs som funker utrolig bra, men selve bygge kvaliteten er noe dårlig som gjør de går så fort i stykker at jeg blir oppgitt. har sett litt rundt og lurer på dette: Koss KEB/24 er det noe bra? som i emnet må det være god bass, hører veldig mye lav frekvens og dunk dunk da jeg driver med "dj" på elendignivå Koss KEB/24 på teknikkmagasinet Min lenkehttp://www.teknikmagasinet.no/ trenger så fort svar som mulig, har brent meg på og kjøpe ett Steelseries headsett engang jeg ble lovet bra bass i som var desverre helt forjævlig, så har du ikke peiling kan jeg vente til noen har det toget går kl 17:00 i morgen så greier noen svare meg før det er det SUPERT :wub: Takker på forhånd Edit: jada Skriveleifer er vi vant med Endret 8. april 2010 av aleks558 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå