Gjest Marty Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Heey! Lurer på hva dere jenter synes det er morro å prate om. Hva slags samtale emne er det dere liker å prate om med en gutt. Håper noen mellom 18-30 kan svare på dette. Hadde vært intressant å fått noen tips Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Håper dere mellom 15 og 18 kan svare på dette. Kan tenke meg at trådstarter er gutt, som meg. Personlig vil jeg bare legge til at mine beste samtaler er med jenter. Så, what he said ^^ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 kan gjette dette er inviduelt, alt går på interesser. er bare viktig at når dere prater om noe så viser dere interesse for hva hun sier og ikke bare prater for å prate. smart triks kan være å få henne til å fortelle om seg selv, og så spørre videre utifra det. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Politikk, samfunnsspørsmål, film, musikk, ulike interesser. Mye av det samme som dere gutter liker å snakke om. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 For min del har det ikke så mye å si akkurat hva samtalen handler om, så lenge begge klarer være engasjerte. Men jeg må få si, de beste samtalene jeg har hatt har definitivt ikke vært om meg som person. De beste samtalene jeg har hatt har dreid seg om alt fra downs syndrom til seksuell orientering, fra andre verdenskrig til diverse spill. Det er altfor individuelt til at du kan velge ut noen emner du prater med jenter om og noen du prater med gutter om. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det perfekte samtaleteamet eksitere ikke. Noe som ikke er så ukjent, er at kroppspråk står for rundt 90% av all komunikasjon, og da har det du faktisk sier liten mening, hvis kroppsspråket ikke passer. Og for all del, se damer i øynene når du snakker med dem. Forresten. Se alle du snakker med i øynene. Ikke på en sånn intens, creepy, måte, men vis at du følger med. Gi de ansiktsutrykkene som passer. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Har faktisk opplevd problemer med det som gjest sier her, øyekontakt. Føler det fort blir litt "weird" om begge står og ser hverandre i øynene gjennom en hel samtale. Det blir fort intenst, som gjesten er inne på. Har funnet ut at jeg kan se på jenta mens hun ser andre steder, og så ser jeg helt casually vekk om hun ser på meg, møter øynene hennes av og til. Fungerer ulikt på ulike jenter. Noen kan jeg sitte og se i øynene under en hel samtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå