Tro_G Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei alle sammen Er en gutt på 17 år som har fått et godt øye med ei jente. Men denne jenta er ikke hvem som helst... dette er ei jente jeg tilbringer hver dag med. Hun går i klassen min, og jeg er hennes nermeste venn, og har vært til moralsk støtte under et annet forhold som ikke helt fungerte. Jeg tror jeg er forelska, vet ikke helt, har aldri vært forelsket før. Jeg er ikke den typen som vil bli med henne fordi jeg synes hun er heit, og vil konstant ligge med henne. Sex er nesten ikke en faktor. Jeg vil bare være sammen med henne. Vi har et ganske så unikt venneforhold, og "forelskelsen" slo ikke inn før noen uker siden, vi har vært venner i noen år. Men hun har en annen venn, min og hennes bestekompis, som jeg ikke har sagt mye til om dette. Nå... Flere ganger har jeg sagt "så sykt rart om vi var sammen". Hun sier det selv og. Vi har ganske pervers og flørtete tone til tider, men andre ganger kan stemningen være ganske tam. Men tror ikke hun ser på meg som noe potensiell kjereste i det hele tatt, og det svir litt. Hun har en del andre beundrere og høy selvtilitt. Hun er jomfru og har aldri vært i noen forhold.(Ikke jeg heller, men er ikke jomfru). Nå, siden jeg lenge har definert hun som en venn og motsatt, er dette en vanskelig overgang. Men jeg tilbringer mye tid med henne. Om noe skal skje, må det skje gradvis. Er det noen som har noe tips om hvordan jeg kan ta det første skrittet, eller få hun interisert? Jeg vil bli kvitt "vennesynet", vil at hun skal like meg på en annen måte. Jeg har tålmodighet, jeg vil ikke at dette skal skje innen uken, gjerne over flere måneder. 1. er det som sagt noen tips på framgangmåte? Hvordan måtte deres guttevenner oppføre seg for å få din interesse? Jeg tror dette er et dødt løp, men liker ikke helt den tanken. Modne svar settes stor pris på, spør om jeg ikke har nevnt noe Mvh Trond Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) jeg ville lagt dette dødt. Du ligger alt for dypt i vennefella og risikrer mye om du prøver ta dette videre. men: hvor godt stoler du på deres felles venn? du kan evt prøve en fremgangsmåte gjennom han. Endret 8. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Tro_G Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 jo, jeg har full tillitt til vennen. Mange tror jeg og jenta er sammen, men vi bare ler av det. Ikke engang denne vennen utelukker at det er noe på gang mellom oss. Men det kan skyldes at begge har en flørtete væremåte. Vi 3 er en del av en litt større vennegjeng, men det er somregel bare oss 3 som finner på ting. i det siste har det vært mye bare meg og henne. Jeg ble bedre kjent med henne. Vi snakker mye om sex og forhold, men vi sier begge at ingen har noen vi liker bedre enn andre. Jeg har ikke fortalt vennen om dette. Noen ganger sender hun meg meldinger og spørr hvordan det går, andre ganger kaller hun meg kjereste, men det kan hun finne på å gjøre til andre også. Det kan hende at det finnes en gnist, ikke vet jeg. Hun er ikke som andre jenter, hun har mange særegne meninger, serlig om slike ting. Men for å deg som har svart på posten min et konkret svar. Jeg stoler 100% på den tredje vennen, men tørr ikke fortelle han noe om det, i tilfellet det viser seg at det bare er meg som har følelser. Spørr om det er mer jeg mangler. PS: når vi finner på ting har vi det ekstremt hyggelig, men det er aldri noen velkomst klem eller hadeklem eller noe i den dur. og slikt gir hun til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå