egoa Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Dår e vel någen så spele wolf ennå?? Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 hva er wolf? XD Wolfenstein Enemy Territory, antar jeg. Selv sluttet jeg å spille det for flere år siden. Men for de som ikke har prøvd det før og ikke bryr seg om grafikk ville jeg anbefalt det som et veldig gøy spill. Lenke til kommentar
egoa Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) hva er wolf? XD Du må legge det inn og bli med:) det er gratis. og til og være et så gammelt spill, er det veldig gøy:) hva er wolf? XD Legg det inn du og bli med.. kjekt med gammle minner:) Endret 10. april 2010 av Mafigo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har laget en ny tråd angående dette i sosial spilling, her. For de som lurer på hva Wolfenstein: Enemy Territory er for noe og/eller har lyst å bli med er det bare å ta en kikk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har laget en ny tråd angående dette i sosial spilling, her. For de som lurer på hva Wolfenstein: Enemy Territory er for noe og/eller har lyst å bli med er det bare å ta en kikk. Vi kan ta det i den nye tråden, den er enklere å diskutere i . Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg