Daniel-G Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei.. Jeg og min samboer vil på ferie i sommer, og siden hun er student så skal det helst ikke koste for mye.. (noe rundt 4-5000 med fly og hotell..) kroatia og santorini har blitt godt vurderte forslag, men er usikker på om det ikke blir for dyrt? Har også sett på albufeira, der man får fly og hotell til rundt 4000 kroner.. men det virker som en stor by, med langt imellom "the strip" og stranda.. og mange av hotellene.. Noen som vet om den perfekte turen for ett par? Vi vil gjerne kose oss og bade sammen, samtidig at vi kan velge å gå ut der det er bra uteliv.. Eller om noen har kommet over en billig reisevei til santorini eller kroatia (dubrovnik?) så tar vi imot alt vi kan få av tips.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Dere kan spare mye ved å reise før eller etter fellesferien. Ellers er det veldig mange steder som kan tilby det dere ønsker. På Santorini må dere sette trapper, pittoreske småbyer, utsikt og solnedgang høyere enn party og strand. Lenke til kommentar
Step by step Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei, Jeg kjenner til en rekke romantiske destinasjoner i Spania som mange nordmenn enda ikke kjenner til. Her kan dere nyte stranden, tapas, utelivet, shopping og mye mer. Dere kan finne billig innkvartering hvis dere ikke reiser under månedene Juli og August. Send meg datoene dere ønsker å reise slik at jeg kan gi dere noen konkrete eksempler. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Hei, Jeg kjenner til en rekke romantiske destinasjoner i Spania som mange nordmenn enda ikke kjenner til. Her kan dere nyte stranden, tapas, utelivet, shopping og mye mer. Dere kan finne billig innkvartering hvis dere ikke reiser under månedene Juli og August. Send meg datoene dere ønsker å reise slik at jeg kan gi dere noen konkrete eksempler. Hei! høres spennende ut! har ferie fra 19/6-5/7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå