Gå til innhold

iPhone - liten sprekk i deksel, garantisak?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg en iPhone 3G S samme dag som den kom ut... var vel 31. juli eller noe om jeg ikke husker feil.

For et par måneder siden oppstod det en liten sprekk helt nede ved inngangen til usb-kabelen. Cirka midt på over inngangen, kanskje 5 mm sprekk, som går helt ned til selve usb-inngangen. Den har aldri gått i gulvet, så dette må ha oppstått i forbindelse med å innsetting og uttak av kabelen. Jeg har hvit iPhone, så det vises forsåvidt ganske godt hvis man studerer den...

Noen som har tro på at dette er garantisak?

Hvis ja; hvor lang tid tar det typisk å få ordnet dette? Gidder ikke være 1 måned uten telefonen.... bruker den rimelig heftig i jobb bl.a.

Er det noe problem å få byttet deksel generelt? Pris? Om det ikke dekkes av garanti...

Telefonen er kjøpt hos Telekiosken.

Sprekken er noe ala dette, bare at min altså sitter nede ved inngangen til usb-kabelen:

crack-iphone.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selv prøvd og bytte en 3gs med den s amme knekken, de tok den inn og "reparerte" den :( fylte på med noe hvit greie med klarlakk over, har aldri sett sprekken etterpå og det er helt fint igjen men hadde trodd Apple fikset slik ordentlig :p måtte forresten betale 300,- for det! ikke garanti sak for meg!

Lenke til kommentar

Må jo være garantisak når så mange opplever det. Men Apple har jo verdens dårligste service så.

Jaja, kommer til å stå på krava jeg... så skal hilse til dere når jeg er på TV2 hjelper deg. :)

Har sendt første henvendelse til Telekiosken nå, er jo deres problem ettersom jeg kjøpte telefonen der. Så får vi se hva de sier.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...