Saaksrep Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Videre til fase 2 Trodde ikke det gikk så bra, og vet jeg bommet på flere spørsmål. Så det er håp for alle. Regner med fase 2 er en god del vanskeligere. Lykke til alle som prøver seg Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Hva mener du med uforventede oppgaver? Hva testes egentlig? Jeg forventet mer multitasking og mindre engelsk. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Videre til fase 2, litt overrasket, men veldig glad for det Lenke til kommentar
Saaksrep Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Noen som har fått innkallingen til fase 2? Lenke til kommentar
mo89 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Noen som har fått innkallingen til fase 2? Ikke enda, stod at den skulle komme innen 1-2 dager, men jeg venter enda. Lenke til kommentar
fo88 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ikke fått her heller, så de er sikkert litt forsinket:-) Lenke til kommentar
AndaRockaz Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Noen andre som skal inn i morgen? Tar fly fra Oslo. Lenke til kommentar
tomahaw Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Da er jeg også videre til fase 2, veldig glad for det, var sikker på at jeg ikke hadde gjort det bra nok, spesielt på den siste oppgaven. Var inne 30 april så svaret kom ganske fort. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Var også inne 30. April, kom også videre og er sykt overraska og glad for det. Vet det var en haug med ting jeg bomma på. Fase 1 hadde jeg innstillingen: "Jaja får se hvordan det går". Nå ble det plutselig blodig alvor :S Har ikke lest igjennom denne tråden(som er utrolig bra! Kudos til alle som bidrar.) på ei stund nå. Er fase 2 noe spesielt vanskeligere enn 1? Lenke til kommentar
tomahaw Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Var også inne 30. April, kom også videre og er sykt overraska og glad for det. Vet det var en haug med ting jeg bomma på. Fase 1 hadde jeg innstillingen: "Jaja får se hvordan det går". Nå ble det plutselig blodig alvor :S Har ikke lest igjennom denne tråden(som er utrolig bra! Kudos til alle som bidrar.) på ei stund nå. Er fase 2 noe spesielt vanskeligere enn 1? Hei, gratulerer, jeg var der klokken 9, neste gang overnatter jeg i Trondheim, var egentlig veldig trøtt. Jeg antar at fase 2 er en del vanskeligere enn fase 1, testene ligner mer på flygelederyrket, tror jeg. Men etter å ha sett på tallene fra i fjor så tror jeg at ca 60 prosent av de som klarte fase 1 ryker ut i fase 2, så den må nok være litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer til alle som kom videre til Fase 2 og lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
thrace Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Gratulerer til alle som har kommet videre i år! Lykke til med fase 2 — og vær nøye med lesing av oppgavetekstene der Endret 7. mai 2013 av thrace Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Lurer på noe, på fase 2 så er den største delen der du skal styre fly, noen som vet om alle oppgavene talt(1-6?) eller om det bare var 4-6? Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Lurer på noe, på fase 2 så er den største delen der du skal styre fly, noen som vet om alle oppgavene talt(1-6?) eller om det bare var 4-6? Sånn som jeg forstod det så var det kun 4 til 6 som ble/blir evaluert. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Var på fase 2 i dag! De første testene følte jeg gikk ganske bra/greit, men den siste testen følte jeg meg litt mer som osama bin laden. Hva vet jeg? Mulig Avinor rekrutterer terrorister også? 1 Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Var på fase 2 i dag! De første testene følte jeg gikk ganske bra/greit, men den siste testen følte jeg meg litt mer som osama bin laden. Hva vet jeg? Mulig Avinor rekrutterer terrorister også? Jeg har ikke akkurat den beste følelsen etter i dag. Jeg kræsjet to fly og tror jeg hadde en eller to 'recalls'. Jeg følte at jeg gjorde det relativt bra når det kom til å bruke få headings men denne gangen er jeg virkelig ikke sikker. Men det var utrolig artig! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hadde selv en recall, men er "usikker" på om jeg krasjet fly. Ville det si to røde prikker? Endret 8. mai 2013 av Ulven93 Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hadde selv en recall, men er "usikker" på om jeg krasjet fly. Ville det si to røde prikker? Det var i hvert fall det jeg antok som 'kræsj'. Lenke til kommentar
MacMT Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kom videre her også!! Gratulerer til dere andre også! Hvor mange tester er det på fase 2? Lenke til kommentar
Saaksrep Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Noen som har fått svar fra fase 2? Tok et par dager stod det. En uke har gått... Endret 13. mai 2013 av Saaksrep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå