Etle Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Er det noen her som var på fase 1 i dag? Hvordan følte dere at det gikk? 1 Lenke til kommentar
tomahaw Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er det noen her som var på fase 1 i dag? Hvordan følte dere at det gikk? jeg skal 30 april, hvordan gikk det med deg? var testene vanskelige, kan du fortelle litt om dem når får du svar? Lenke til kommentar
Etle Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg følte at det gikk greit med meg, men siden jeg måtte fly fra østlandet tidlig på morgenen, ble det ikke mye søvn på meg natten før. Det tror jeg er viktig, for hjernen ble virkelig satt på prøve! Som det står i mailen vi fikk, så trenger man virkelig ikke noe forkunskap om ting, bortsett fra en engelsk del, men behersker du engelsk gjennomsnittlig godt, skal det ikke være noe problem. Ellers mye der man må tenke ekstremt fort, og bli stresset av, men bare konsentrer deg, så går det fint. Deler av testen går på tid, men du får tid til å lese gjennom oppgaven, og det er lurt! Når jeg dro, fikk jeg et fint lite brev, der det sto at jeg fikk svar i løpet av noen dager, så regner med det i løpet av uken som kommer Er mildt sagt spent! Lenke til kommentar
tomahaw Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg følte at det gikk greit med meg, men siden jeg måtte fly fra østlandet tidlig på morgenen, ble det ikke mye søvn på meg natten før. Det tror jeg er viktig, for hjernen ble virkelig satt på prøve! Som det står i mailen vi fikk, så trenger man virkelig ikke noe forkunskap om ting, bortsett fra en engelsk del, men behersker du engelsk gjennomsnittlig godt, skal det ikke være noe problem. Ellers mye der man må tenke ekstremt fort, og bli stresset av, men bare konsentrer deg, så går det fint. Deler av testen går på tid, men du får tid til å lese gjennom oppgaven, og det er lurt! Når jeg dro, fikk jeg et fint lite brev, der det sto at jeg fikk svar i løpet av noen dager, så regner med det i løpet av uken som kommer Er mildt sagt spent! ok takk for svar, skal selv fly fra Oslo tidlig samme dag. får vel prøve å legge meg tidlig dagen før så bra at du føler det gikk greit. Jeg er kjempespent jeg og, gleder meg til testene. Du får si ifra når du får svar da. Lenke til kommentar
iingard Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Skal prøve meg førstkommende onsdag, 24/4. Spent! Endret 21. april 2013 av iingard Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skal inn til fase 1 30 mai jeg..... Var så sent når jeg så at dere allerede var ferdige med den delen Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg husker at jeg leste denne posten for noen måneder siden. Den har vært utrolig informativ og jeg vil takke alle og enhver som har bidratt. Selv sitter jeg nå på Værnes å venter på å gjøre Fase 1. Forhåpentligvis kan bidra med at dere etter meg får noen svar om det er noe dere lurer på. Lenke til kommentar
Etle Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg husker at jeg leste denne posten for noen måneder siden. Den har vært utrolig informativ og jeg vil takke alle og enhver som har bidratt. Selv sitter jeg nå på Værnes å venter på å gjøre Fase 1. Forhåpentligvis kan bidra med at dere etter meg får noen svar om det er noe dere lurer på. Lykke til i dag! Regner med at du er ferdig nå. Gikk det bra? Sliten i hodet? Lenke til kommentar
usmaaan Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Skal selv i morgen ha fase1 .. Blir å legge seg tidlig i dag, med tidlig flyreise i morra. Spent. Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Lykke til i dag! Regner med at du er ferdig nå. Gikk det bra? Sliten i hodet? Takk takk. Ble ferdig for en god stund siden, men ble sittende på flyplassen i en evighet mens jeg ventet på returen hjem. Må innrømme at jeg er ganske sliten, men det kan ha mye med at jeg måtte våkne kl. 4 i morges. Håper det gikk bra, men følte at jeg kanskje tabbet meg ut innimellom (når jeg skulle være så 'smart' å svare raskt). Til dere andre vil jeg vil virkelig anbefale folk til å ta seg litt god tid når de svarer. Det er ikke alle oppgavene som har det store tidspresset. (Og LES oppgaven nøye, det er veldig viktig!) Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Fase 1 gjennomført, tror det gikk rett til dundas. Alt for mange uforventede oppgaver. Vi får vente å se, krysser fingre og tær Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 "Ditt resultat fra opptaksprøvens fase 1 er nå analysert, og vi har gleden av å meddele at du har bestått og er kvalifisert for fase 2." WOOOH! Lenke til kommentar
fo88 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Videre til fase 2 her også:-) Lenke til kommentar
mo89 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 "Ditt resultat fra opptaksprøvens fase 1 er nå analysert, og vi har gleden av å meddele at du har bestått og er kvalifisert for fase 2." WOOOH! Den fikk jeg også nettopp Men jeg tar ikke gledene på forskudd, virket som om fase 1 bare var for å luke ut de som er helt uaktuell. Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Den fikk jeg også nettopp Men jeg tar ikke gledene på forskudd, virket som om fase 1 bare var for å luke ut de som er helt uaktuell. Det er det nok, men det betyr ihvertfall at vi ikke er helt uaktuell. Gratulerer til dere alle! Lenke til kommentar
av8n Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Videre jeg og. Syntes testene var ganske greie. Bortsett fra den sorteringstesten, som jeg følte gikk såpass dårlig at jeg ble litt nervøs. Endret 23. april 2013 av av8n Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Grattis! Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Lenke til kommentar
Rawrbin Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Grattis! Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Var på fase 1 i går, så det tok ikke lange tiden. Lenke til kommentar
MacMT Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Fase 1 gjennomført, tror det gikk rett til dundas. Alt for mange uforventede oppgaver. Vi får vente å se, krysser fingre og tær Hva mener du med uforventede oppgaver? Hva testes egentlig? Lenke til kommentar
mo89 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Videre jeg og. Syntes testene var ganske greie. Bortsett fra den sorteringstesten, som jeg følte gikk såpass dårlig at jeg ble litt nervøs. Haha, ja den delen med tall var helt forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå