Rygge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg følte intervjuet gikk bra, det var i grunnen veldig trivelig. Selvfølgelig, en kan jo ikke vite sikkert før de sender resultatet, men spørsmålene virket aldri som forsøk på å få meg til å snuble. Selvsagt kom jeg på ting i ettertid jeg skulle lagt til, eller forklart bedre, men men. Går med en god følelse samtidig som jeg er heller nervøs. Lykke til i morgen, Afoxens! Agreed Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Var ikke spesielt komfortabelt å brette ut om barndommen min foran dem. :L Lenke til kommentar
thrace Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gikk de ikke ganske fort over til nåtid? Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gikk de ikke ganske fort over til nåtid? Avhenger sikkert av hva du forteller. Jeg for min del synes ikke noe om å snakke om det foran to flygeledere. Lenke til kommentar
thrace Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Avhenger sikkert av hva du forteller. Jeg for min del synes ikke noe om å snakke om det foran to flygeledere. Skjønner den, jeg tror jeg har blitt så vant til å fortelle om alt mulig, siden snakking er en stor del av jobben jeg har nå, og jeg har blitt ganske vant til å dele livshistorien min (riktignok ikke ofte så detaljert). Det eneste jeg ikke likte så godt var spørsmål om forhold til foreldre. Var det ellers greit, syns du? Hva slags følelse sitter du igjen med? Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Skjønner den, jeg tror jeg har blitt så vant til å fortelle om alt mulig, siden snakking er en stor del av jobben jeg har nå, og jeg har blitt ganske vant til å dele livshistorien min (riktignok ikke ofte så detaljert). Det eneste jeg ikke likte så godt var spørsmål om forhold til foreldre. Var det ellers greit, syns du? Hva slags følelse sitter du igjen med? Vet ikke. Umulig å si om de synes det er negativt eller positivt at man er sjenert og forsiktig. xD 50/50 tenker jeg. Når var det du var inne? P: Var det psykologen som snakket for det meste med deg og? Lenke til kommentar
thrace Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Vet ikke. Umulig å si om de synes det er negativt eller positivt at man er sjenert og forsiktig. xD 50/50 tenker jeg. Når var det du var inne? P: Var det psykologen som snakket for det meste med deg og? Tror nok at sjenert/utadvendt kun er en del av bildet de vil danne seg. Kanskje er vi heldige begge to Jeg var inne på torsdag. I begynnelsen var det nesten kun psykologen som snakket, men nå og da stilte en av flygelederne et oppfølgingsspørsmål, eller kom med kommentarer. På slutten tok en av flygelederne over. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvilke spørsmål stilte de? Ikke nøyaktig selve spørsmålene, men hva var temaene til spørsmålene? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Som for eksempel? Jeg er så sykt nysgjerrig, er bare 1 år til jeg skal søke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-276621 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 På intervjuet prater du deg gjennom hele livet ditt, fra barneskole til dagen i dag. Akkurat hva slags spørsmål som blir stilt avhenger av livshistorien din. Har du f.eks. mye fravær fra videregående så vil de spørre om det osv. Ellers er det vel bare viktig at du virkelig får vist at du vil bli flygeleder. Idag var vel forøvrig siste dag med intervjuer? Er det noen som har vært der som har fått ett inntrykk av når dem begynner å tildele skoleplasser? Jeg var der for en uke siden, er rimelig lei av å gå rundt å vente nå.. Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Før 15. juni skal alle ha fått skoleplassene sine - med forbehold om at man kan ryke ut på den medisinske sjekken? P: Lenke til kommentar
Makrellfilet Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 det avhenger vel om de deler ut plasser fortløpende, eller som en pakkeløsning. Eg gidder ikke å sjekke mailen min hver halvtime i en hel uke for å få innkalling på fredag ettermiddag (slik som intervjuet) så en instiller meg på fredag Lenke til kommentar
Gjest medlem-276621 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg tror jeg går for å sjekke mailen hver halvtime fram til svaret kommer Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Noen som har hørt noe? Er jo i dag svaret skal komme. :L Vel, da fikk jeg svaret på at jeg ikke kom inn. P: Endret 15. juni 2012 av Afoxens Lenke til kommentar
thrace Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vel, da fikk jeg svaret på at jeg ikke kom inn. P: Så kjipt, det var leit å høre! Har du noen reserveplan? Her ble det gladnyhet 1 Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vel, da fikk jeg svaret på at jeg ikke kom inn. P: Så kjipt, det var leit å høre! Har du noen reserveplan? Her ble det gladnyhet Rettsvitenskap. =P Og gratulerer. ^^ Lenke til kommentar
Rygge Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Noen som vet hvor vanskelig det er å bestå TOEFL-testen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-276621 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Lurer på det samme. Men det kan vel umulig være vansklig? Vi ble jo testet på intervjuet, så jeg regner med at de hadde oppdaget det fort der om man ikke behersket engelsk godt nok. Lenke til kommentar
thrace Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/TOEFL Står litt der om akkurat hvordan det foregår. Så spørs det vel hvordan du presterer på den type oppgaver, og hvor godt resultat som trengs for å bestå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå