Afoxens Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Svaret ble for øvrig sendt fra Avinor og ikke Entry Point (?) i Sverige. P: Lenke til kommentar
abry Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Gratulerer Afoxens! Selv har jeg ikke fått noe svar enda, merker jeg tar det som et hint om at det dessverre ikke ble min tur denne gangen. Vi får se Husker de informerte om at Avinor skulle sende ut mail denne gangen på fase 2 ja, siden det er de som tar seg av intervju delen. Er det noen som har fått mail om at de ikke kom videre enda? Lenke til kommentar
Ruxin Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Fikk nettopp svar! Fase 3, 6. juni! så ikke gi håpet helt enda 2 Lenke til kommentar
thrace Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Endelig! 31. mai her. Så godt å vite, etter en nervepirrende uke. Lenke til kommentar
Torill87 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Gratulerer til dere som kom videre! Kanskje vi sees til høsten Lenke til kommentar
abry Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Ble dessverre ikke meg denne gangen! Gratulerer til alle andre som kom videre Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har ei venninne som venter også, det er altså håp om å få vite noe snart? Lenke til kommentar
Rygge Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som vet om rekkefølgen på intervjuene er tilfeldig, eller om det er seeding? Jeg er kalt inn 0830 den 30. mai, det må jo være den første av samtlige? Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tviler på at det er "seeding"... :L Lenke til kommentar
Makrellfilet Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 jo ja eg ble og kalt til intervju, noen tanker til hvor mange linjer man putter på CV'n? tenker det ikke er noe vits å prøve å innponere der siden de har deg face2face i halvannen time. Så tenkte eg bare skulle holde den svært kortfattet, så kommer eg frem med sjarmørgliset og smører gutta på hotellet Lenke til kommentar
runaway Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som vet om rekkefølgen på intervjuene er tilfeldig, eller om det er seeding? Jeg er kalt inn 0830 den 30. mai, det må jo være den første av samtlige? Det er ingen sammenheng mellom hvordan du scoret på fase 2, og tiden for intervjuet. Lenke til kommentar
Marvin2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei! Jeg er også videre til intervjufasen. Hvilket antrekk (mann) er passende på et slikt intervju? Lenke til kommentar
runaway Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei! Jeg er også videre til intervjufasen. Hvilket antrekk (mann) er passende på et slikt intervju? Bare hold deg unna joggebukse og hettegenser, så går det greit. Dress er litt overkill Lenke til kommentar
akpsk Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Noen andre som fortsatt venter på svar ???? Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hei! Jeg er også videre til intervjufasen. Hvilket antrekk (mann) er passende på et slikt intervju? Bare hold deg unna joggebukse og hettegenser, så går det greit. Dress er litt overkill Ser ikke hva som er galt med hettegenser? Det har jeg brukt på alle intervjuer jeg har vært på i jobbsammenheng... og alle jobber jeg har vært inne på intervju til har jeg fått... Eneste viktige er å ikke se ut som en bajas. Det kan man like gjerne se ut som med en stripete snobbeskjorte med ketchupflekker på. Endret 23. mai 2012 av Afoxens Lenke til kommentar
thrace Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Statusen på opptaket har nå blitt oppdatert. Fase 1 - Datatest: 298 kandidater ble innkalt til fase 1. Av disse deltok 261 (140 menn og 121 kvinner).128 besto fase 1 (84 menn og 44 kvinner) Fase 2 - Datatest: 51 besto fase 2 og er blitt innkalt til fase 3, intervju (43 menn og 8 kvinner) Lenke til kommentar
Rygge Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Noen som har lyst til å si litt om hvordan de følte intervjuet gikk? Selv sitter jeg igjen med den samme uvitende/dårlige følelsen som etter fase 1 og 2. Lenke til kommentar
Afoxens Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Da har jeg tatt lanternetesten (mer avansert fargesynstest) og bestod den med 0 feil. Intervju på meg i morgen! 1 Lenke til kommentar
thrace Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg følte intervjuet gikk bra, det var i grunnen veldig trivelig. Selvfølgelig, en kan jo ikke vite sikkert før de sender resultatet, men spørsmålene virket aldri som forsøk på å få meg til å snuble. Selvsagt kom jeg på ting i ettertid jeg skulle lagt til, eller forklart bedre, men men. Går med en god følelse samtidig som jeg er heller nervøs. Lykke til i morgen, Afoxens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå