kew22 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Flere som har fått mail i dag? Avinor endrer rutinene, og vil gi tilbakemelding på intervjuene på mail istedenfor å ringe rundt til alle.. Lenke til kommentar
Torill87 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Flere som har fått mail i dag? Avinor endrer rutinene, og vil gi tilbakemelding på intervjuene på mail istedenfor å ringe rundt til alle.. Jeg og fikk nettopp mail fra dem. Håper vi får svar i dag på om vi er videre, og at vi slipper å vente helt til fredag Lenke til kommentar
Brahau Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 ja håper vi får svar i dag, kjenner jeg begynner å bli GANSKE spendt nå! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det var jo så koselig å få den telefonen... Lenke til kommentar
Brahau Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det var jo så koselig å få den telefonen... Det tror jeg på! ikke fult så koselig om det er negativt svar Lenke til kommentar
ejb Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 NOEN som har fått svar enda? Sikker på at denne ventinga kommer til å gi meg akutt stressyndrom :/ Lenke til kommentar
Inaska Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Haha, fare for d ja! Utrulig spennande! Håpe vi sleppe å vente heile veka på svar:P Lykke til alle sammen! Fingers crossed!! Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvilke spørsmål spurte/spør de? Er det virkelig ingen som kan svare på dette? Hvordan var spørsmålene dere ble stilt? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er vel bare å se litt bakover i tråden, så har flere svart på det... Lenke til kommentar
Brahau Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Fikk nettopp tilbud om studieplass Nå skal det feires Endret 16. juni 2011 av Brahau Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Å HERREGUD! Gratulerer, drømmer om det samme, dog om 3-4 år. Lykke til. Lenke til kommentar
Brahau Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Takk for det Den beste mailen jeg har fått i mitt liv! Lenke til kommentar
ejb Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Fikk nettopp tilbud om studieplass Nå skal det feires Sees på FMI 4 juli da:-D Det var seriøst tidenes mest nervepirrende sekund når jeg åpna den mailen. LYKKE! Lenke til kommentar
Josze Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg har nå også fått tilbud om studieplass, tross all min skepsis til intervjuet Dette her kom som et meget positivt sjokk for meg, i tillegg fikk jeg også plass i 2012, akkurat som jeg ønsket. Skal på helsesjekk 4. juli. Lurer på hva som egentlig foregår der, er det bare typ blodprøver, hørsel/syn tester, er det sånn urinprøver og eller? Når får vi evt vite om vi har bestått den? Uansett - nå skal det festes. Endret 16. juni 2011 av Josze Lenke til kommentar
kew22 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gratulerer alle sammen! Fikk tilbud om plass jeg også! 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Helsesjekken på FMI er vel mest samtidig som informasjonsmøtet i Bjørvika. På sjekken er det vel blodprøve, urinprøve, hørselstest, synstest, EKG, generell helse og en lungetest det går i. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvor mange pleier å få tilbud om plass egentlig? Lenke til kommentar
kew22 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hvor mange pleier å få tilbud om plass egentlig? Varierer fra år til år. Var vel 52 som var innkalt til intervju, og Avinor har 32 elevplasser (tidl. 36) per år (jmfr http://flygeleder.no/normal.html side 37). Så er det jo noen som kom videre i fjor, som begynner i år. Endret 16. juni 2011 av kew22 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Gratulerer til Brage(og dere andre, men jeg vet ikke hvem dere er). Vær snille med pilotene nå Innlegg nummer 737! Hohohoho. Endret 16. juni 2011 av OlafG 1 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Gratulerer til de av dere som kom videre. Dere har noen spennende år foran dere. Oppdatering på livet i USA: Tårnklassen har sin avsluttende, skriftlige eksamen i dag, mens vi på ACC skal ta den på mandag. Den praktiske eksamen blir uken etterpå, og etter det er de fleste her borte ferdig med UND. Dog vi som skal til Bodø ACC må tilbake i slutten av juli for å ta et to måneders sertifiseringskurs i approach, siden vi skal i tillegg til ACC ha ansvaret for approach på Helgelandskysten, Lofoten og i Finnmark. Litt surt å måtte dra tilbake her når de fleste begynner OJT i Norge, men vi får en ekstra sertifisering noe som er svært gunstig. For resten av kullet så begynner de på "norske regler og bestemmelser" på Værnes i august. Det er et kurs på fire uker som gir innføring som sagt norske regler og bestemmelser, samt radarsystemet Norge bruker, meterologi observering og en uke basert på fly-safety. Vi som blir igjen i USA skal ta dette i oktober. Så er det OJT, som går igjennom forskjellige bolker, og varer igjennomsnitt i 1 år (avhengig av enheten). Bare spør om det er noe dere lurer på. Endret 16. juni 2011 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå